A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

До увага рекламодавців, розповсюджувачів та споживачів реклами об’єктів будівництва, будівель, приміщень

 

02.11.20  р.  № 179

 

       За 9 місяців 2020 року сектором контролю за рекламою Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області досліджено понад 400 рекламоносіїв і майже в кожному десятому випадку виявлено порушення різного роду.

       Аналізуючи зміст рекламних сюжетів, фахівці Головного управління вкотре звертаються до рекламодавців (замовників) та розповсюджувачів інформації про об’єкти будівництва з метою продажу, оскільки саме цей напрямок рекламування є найбільш поширений на Прикарпатті.

       З 16.06.2020 року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які вводять обмеження реклами об’єктів будівництва, тому важливим є правильне розуміння забудовниками цих законодавчих змін.

       Головне в цих змінах, що реклама об’єкта будівництва буде вважатися законною лише тоді, коли у замовника будівництва в наявності є:

  • документ на право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт, що рекламується.
  • документ, який підтверджує право на виконання будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується, отриманого відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
  •  ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва відповідних об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
  • підтвердження про наявність у суб’єкта господарювання, що здійснює залучення недержавних коштів фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління, для фінансування спорудження житлового будинку, ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), а саме управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю відповідно до Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", або за наявності свідоцтва про реєстрацію випуску цільових облігацій, виконання зобов’язань за якими забезпечується одиницею нерухомості, що споруджується.

       Така реклама відповідно до ч.1 ст.25-1 Закону України «Про рекламу», крім реклами на радіо, має містити реквізити вищевказаних документів.

Крім цього, при рекламі об’єктів будівництва необхідно враховувати принципи та загальні вимоги до реклами, а саме:

- законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди,

- реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції,

- реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності,

- реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди,

- забороняється вміщувати твердження, які є дискримінаційними,

- використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами та інші вимоги передбачені ст.8 Закону України «Про рекламу».

       Щоб уникнути визнання реклами недобросовісною, необхідно бути точним у формулюваннях та на підтвердження кожного висловлювання мати відповідний документ. Наприклад, для реклами «найнижчі ціни на квартири в м.Івано-Франківськ» - необхідно мати висновок на підставі маркетингового дослідження проведеного іншим підприємством, або офіційні дані органу державної влади чи місцевого самоврядування про рівень цін на квартири в місті.

       Також, про знижки цін на продукція, про розпродаж потрібно враховувати вимоги ч.5 ст.8 Закону України «Про рекламу», оскільки така реклама повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.

       Відповідальність за недотримання вимог законодавства про рекламу передбачена ст.27 Закону України «Про рекламу».

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація Держпродспоживслужби Івано-Франківщини

з питань протидії  коронавірусу

 

 

02.11.20  р.  № 180

 

Спеціалістами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за минулий тиждень (період з 26 жовтня до 01 листопада 2020 р.):

-   всього перевірено 745 об’єктів;

- виявлено 167 порушень: складено 124 протоколи, 55 приписів, направлено 10 листів в органи влади та 3 листи в Національну поліцію.

Зокрема перевірено:

  • 24 заклади дошкільної освіти: 5 порушень, 5 приписів;
  • 5 загальноосвітніх закладів: 4 порушення, 4 протоколи;
  • 2 професійно-технічні училища: порушень немає;
  • 3 гуртожитки закладів освіти: порушень немає;
  • 204 заклади громадського харчування: 48 порушень, 47 протоколів, 2 приписи;
  • 287 об’єктів торгівлі продовольчими товарами: 66 порушень, 48 протоколів, 30 приписів;
  • 103 об’єкти торгівлі непродовольчими товарами: 21 порушення, 10 протоколів, 11 приписів;
  • 49 агропродовольчих ринків: 13 порушень, 9 протоколів, 3 приписи;
  • 33 перукарні: 5 порушень, 2 протоколи,  3 приписи;
  • 33 стоматкабінети: 4 порушення, 3 протоколи, 1 припис;
  • 2 інші об’єкти (спортзали, хостели): 1 порушення, 1 протокол.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь