Про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
|
|
РОЗРОБНИК : ПОГОДЖУЮ :
Начальник відділу державної реєстрації Міський голова Речових прав на нерухоме майно Тлумацької міської ради ОТГ __________________І.В. Кідрук _____________Р.П. Круховський
«_____»___________________2018 р. «_____»___________________2018 р. |
|
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
|
Місцезнаходження |
78000, Івано-Франківська обл., м. Тлумач, пл. Д.Галицького, 15 |
Інформація щодо режиму роботи |
обідня перерва з 12:00-13:00
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти |
тел. (0379) 2-32-99
rs.tlumach@ukr.net |
Нормативні акти, якими керується в роботі відділ |
|
Закони України |
Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" |
Акти Кабінету Міністрів України |
Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016 № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». |
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення заявника |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна. (Форма затверджена наказом Міністерства юстиції України від 21.11.2016 № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»); Документ, що посвідчує особу, його копія; Документ, що підтверджує повноваження, його копія; Заявник додатково пред’являє документ, що посвідчує посадову особу.
|
Порядок та спосіб подання документів |
За заявою заявника шляхом звернення до органу державної реєстрації прав у паперовій формі або шляхом подання її в електронній формі через веб-портал Мін’юсту. Документи подаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженим представником. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно. |
Строк надання адміністративної послуги |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна проводиться у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів, з моменту прийняття відповідної заяви. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
У задоволенні заяви про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна може бути відмовлено у разі, коли: -безхазяйне майно не підлягає обліку відповідно до закону; -із заявою про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна звернулася неналежна особа; -у Державному реєстрі прав наявні записи про державну реєстрацію прав на нерухоме майно, щодо якого подано заяву про взяття на облік; -у Державному реєстрі прав відсутні записи про припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою власника від права власності на таке майно (у разі, коли підставою для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна є відмова власника нерухомого майна від свого права власності). |
Результат надання адміністративної послуги |
За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення щодо взяття на облік безхазяйного нерухомого майна або рішення щодо відмови у взятті на такий облік. За бажанням заявника надається витяг з ДРРП у паперовій формі або електронній формі. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Особисто або в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу. |