A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Продукцію, що відбиралась Держпродспоживслужбою для досліджень, продадуть через аукціон

24.09.20  р.  № 153

 

       Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області нагадує споживачам, що згідно чинного законодавства відділ ринкового нагляду управління захисту споживачів здійснює систематичний відбір зразків нехарчової продукції для проведення експертизи.

Перевірені зразки, що відповідають вимогам нормативних документів за визначеними показниками, мають товарний вигляд та укомплектовані запасними частинами,  будуть  реалізовані через аукціон  (згідно договору «Про реалізацію майна, що перейшло у власність держави», укладеного між Головним управлінням Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та ТОВ «Паритет Плюс»).

З метою одержання детальної інформації про товари,  порядок, місце  та терміни проведення аукціону,  звертайтесь  до  ТОВ  «Паритет-Плюс»:

м. Львів, вулиця Залізнична, 16

директор - Гуцуляк Володимир Васильович

моб. тел. (067) 366 98 26   e-mail: [email protected]

 

Перелік товарів для реалізації:

1. Іграшка:трек, ТМ HOT WHEEL, артикул 9988-66А. Вартість - 480,00 грн.

2. Автоматичний стабілізатор ТМ "Forte", артикул модель TVR-2000, країна виробник - Китай, імпортер невідомий. Вартість - 999,00 грн.

3. Електричний чайник, ТМ BOSH. Вартість за 1 од.-   650,00 грн.

4. Світлодіодний прожектор, ТМ "VITO", модель INDUS-S, 20. Вартість за 1 од.-   300,00 грн.

5. Планшет ТМ "Lenovo", модель-TAB Е7, ТВ-71041, ш/к 0192940732490, Китай.  Вартість за 1 од.- 3250,00 грн.

6. Роутер WI-FI, D-Link Dlinkgo AC 750, ш/к 790069898643. Вартість 1 од. - 750,00 грн.

7. Мобільний зарядний пристрій, ТМ "HOCO", модель С22А SET White, дата виготовлення - квітень 2018 р., виробник - КНР, ш/к 6957531067474. Вартість за 1 од.- 179,00грн.

8. Парова праска, ТМ Maestro, модель MR 322 C, країна виробник - Гонконг, ш/к 4820177142077. Вартість за 1 зразок -  445,00 грн.

9. Машинка для стрижки, ТМ AURORA, модель AU 3081. Вартість за 1 зразок -  – 285,00 грн.

10. Пилосмок, ТМ HOOVER, модель LA11011. Вартість за 1 зразок – 1361,98 грн.

11. Прожектор, LED IEK CDO 06-200 6500K, ІР 65, чорний. Вартість за 1 од.-  1797,90 грн.

12. Світильник садово-парковий, ТМ Rabalux, бра вниз Toscana 8398. Вартість за 1 од.-  549,00 грн

13. Світильник стельовий з пультом ТМ Australia/PL500 LED 132 Вт Victoria Lighting. Вартість за 1 од.-  3358,50 грн.

14. Осушувач повітря ТМ BALLU, BDT-25L. Виробник Китай.. Вартість за 1 од.-   6499,98 грн.

15. Пральна машина, ТМ SIEMENS. Вартість за 1 од.-  9499,00 грн.

 

 

 

 

 

В Україні заборонено рекламу азартних ігор

24.09.20  р.  № 152

 

    13 серпня 2020 року набув чинності  Закон України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» від 14.07.2020 р. № 768-IX.

Даний Закон вносить зміни й до Закону України "Про рекламу", запроваджуючи обмеження реклами азартних ігор, а саме:

  • реклама азартних ігор, реклама знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, а також інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, забороняється:
  • на радіо та телебаченні, у тому числі за допомогою кабельного, супутникового, IP-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передавання сигналу, у період з 6 до 23 години;
  • у наукових, науково-популярних, навчальних, громадсько-політичних, довідкових, літературно-художніх виданнях, виданнях для дітей та юнацтва та інших виданнях (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
  • в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань, присвячених азартним іграм);
  • на зовнішніх та внутрішніх поверхнях транспортних засобів та метрополітену;
  • засобами зовнішньої реклами;
  • на товарах (у тому числі одязі), призначених переважно для осіб віком до 21-річного віку;
  • в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку.

- У рекламі азартних ігор забороняється використовувати осіб, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделей.

- Реклама азартних ігор не повинна формувати думку, що виграти в азартну гру легко, а також, що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі.

- Забороняється спонсорування теле-, радіопередач, театрально-концертних та інших заходів, призначених переважно для осіб, які не досягли 21 року (крім трансляції спортивних заходів), з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор.

- Реклама азартних ігор, а також знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими провадиться діяльність з організації та проведення азартних ігор, інших позначень, під якими проводяться азартні ігри, повинна супроводжуватися текстами попередження такого змісту: "Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри". Кожному попередженню має бути відведено не менше 15 відсотків площі (обсягу) всієї реклами. Колір тексту попередження має бути чорним, а колір фону попередження - білим.

- Замовником виготовлення, розміщення, розповсюдження реклами азартних ігор може бути виключно суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

- Забороняється будь-яка діяльність з рекламування азартних ігор суб’єктів господарювання, які організовують азартні ігри, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності у рекламодавця ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.

- Реклама азартних ігор має містити достовірну інформацію, не бути хибною, неправдивою або удаваною.

- Реклама азартних ігор має містити відомості про ліцензію, номер, дату її видачі та найменування органу, який видав ліцензію на провадження певного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор рекламодавцю.

- Суб’єкт господарювання не має права виступати рекламодавцем бренду організатора азартних ігор, що належить іншому суб’єкту господарювання. Термін "бренд організатора азартних ігор" вживається у значенні, наведеному в Законі України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор".

- Забороняється спрямовувати рекламу на вразливі групи населення (неповнолітні особи, малозабезпечені особи, особи, хворі на психічні захворювання).

У випадках, коли реклама розповсюджується з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», слід звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області тел.(0342)559617.

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь