Внесення запису про скасування державної реєстрації прав
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
Внесення запису про скасування державної реєстрації прав
|
|
РОЗРОБНИК : ПОГОДЖУЮ :
Начальник відділу державної реєстрації Міський голова Речових прав на нерухоме майно Тлумацької міської ради ОТГ __________________І.В. Кідрук _____________Р.П. Круховський
«_____»___________________2018 р. «_____»___________________2018 р. |
|
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
|
Місцезнаходження |
78000, Івано-Франківська обл., м. Тлумач, пл. Д.Галицького, 15 |
Інформація щодо режиму роботи |
обідня перерва з 12:00-13:00
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти |
тел. (0379) 2-32-99
rs.tlumach@ukr.net |
Нормативні акти, якими керується в роботі відділ |
|
Закони України |
Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" |
Акти Кабінету Міністрів України |
Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від від 21.11.2016 № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; |
Умови отримання адміністративної послуги |
|
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення заявника |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
- Заява; (Форма затверджена наказом Міністерства юстиції України від 21.11.2016 № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»); - Документ, що підтверджує внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав, у разі, коли заявник виявив бажання отримати таку інформацію; - Документ, що посвідчує особу заявника (у разі подання заяви уповноваженою на те особою, така особа крім документа, що посвідчує її особу, надає документ, що підтверджує її повноваження); - Рішення суду про скасування рішення державного реєстратора, документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав, скасування записів про проведену державну реєстрацію прав, що набрало законної сили та належним чином засвідчене. |
Порядок та спосіб подання документів |
За заявою заявника шляхом звернення до органу державної реєстрації прав у паперовій формі або шляхом подання її в електронній формі через веб-портал Мін’юсту. Документи подаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженим представником. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно (крім випадків отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно за бажанням заявника).
За надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:
|
Строк надання адміністративної послуги |
Внесення запису про скасування державної реєстрації прав, внесення запису про скасування рішення державного реєстратора здійснюються у строк, що не перевищує 2 години з часу реєстрації відповідної заяви/рішення суду в Державному реєстрі прав. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- подане рішення суду про скасування рішення державного реєстратора не набрало законної сили або не завірене належним чином відповідно до законодавства; - запис про скасування державної реєстрації прав уже внесено, запис Державного реєстру прав з відповідним реєстраційним номером уже скасовано. |
Результат надання адміністративної послуги |
За результатом розгляду заяви державний реєстратор приймає рішення про скасування або рішення про відмову у скасуванні. За бажанням заявника та у разі внесення оплати за надання інформації – надається витяг з ДРРП у паперовій формі або електронній формі. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Особисто або в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу. |