ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-01 призначення та надання громадянам субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого (пічного) побутового палива
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-01
призначення та надання громадянам субсидій для відшкодування витрат
на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу,
твердого та рідкого (пічного) побутового палива
Управління соціального захисту населення Тлумацької райдержадміністрації
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги |
||
1. |
Місце знаходження Центру надання адміністративних послуг |
вул. Макуха, 14а, м. Тлумач, Тлумацький р-н, Івано-Франківська обл., 78001 |
2. |
Інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг |
Прийом суб’єктів звернення: Понеділок: 8.00 – 16.00 Вівторок: 8.00 – 20.00 Середа: 8.00 – 16.00 Четвер: 8.00 – 16.00 П’ятниця: 8.00 – 15.00 Без перерви Субота, неділя, святкові дні – прийом не здійснюється |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративних послуг |
(03479) 2-35-70, cnaptlumach@ukr.net ww2.if.gov.ua. |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
||
4. |
Закон України |
- |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива, затверджене постановою від 21.10.1995 року № 848 із змінами та доповненнями. |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ №621/1091/1046/502/773 від 03.10.2012р. «Про внесення змін до Методики надання населенню житлових субсидій» |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Оплата комунальних послуг |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них |
1. Заява. 2. Декларація про доходи і майновий стан осіб зареєстрованих у житловому приміщенні.
|
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для надання послуги особи звертаються особисто до уповноваженої особи селищних/сільських рад або до управління згідно з графіком роботи управління |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
безоплатно |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
30 днів з дати подання заяви |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
1. Подання документів не в повному обсязі. 2. Заява подана особою, яка не має права на отримання субсидії. 3. Виявлення в поданих документах недостовірної інформації. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Призначення субсидії. |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Повідомлення про призначення субсидії |
16. |
Примітка |
|