A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-01 призначення та надання громадянам субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого (пічного) побутового палива

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                  розпорядженням міського голови

                                                                                  Тлумацької міської ради ОТГ

 

       від ________________ р. № _____                                                                               

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-01

призначення та надання громадянам субсидій для відшкодування витрат

на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу,

твердого та рідкого (пічного) побутового палива

Управління соціального захисту населення Тлумацької райдержадміністрації

 

Інформація про субєкта надання адміністративної послуги

1.

Місце знаходження Центру надання адміністративних послуг

вул. Макуха, 14а, м. Тлумач, Тлумацький р-н, Івано-Франківська обл., 78001

2.

Інформація щодо режиму роботи Центру надання адміністративних послуг

Прийом суб’єктів звернення:

Понеділок: 8.00 – 16.00

Вівторок: 8.00 – 20.00

Середа: 8.00 – 16.00

Четвер: 8.00 – 16.00

П’ятниця: 8.00 – 15.00

Без перерви

Субота, неділя, святкові дні – прийом не здійснюється

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт Центру надання адміністративних послуг

(03479) 2-35-70,

cnaptlumach@ukr.net 

ww2.if.gov.ua.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закон України

-

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива, затверджене постановою від 21.10.1995 року № 848  із змінами та доповненнями.

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ №621/1091/1046/502/773 від 03.10.2012р. «Про внесення змін до Методики  надання населенню житлових субсидій»

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

-

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Оплата  комунальних послуг

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява.

2. Декларація про доходи і майновий стан осіб

зареєстрованих у житловому приміщенні.

 

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Для надання послуги особи звертаються особисто до уповноваженої особи селищних/сільських рад або до управління згідно з графіком роботи управління

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

30 днів з дати  подання заяви

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Подання документів не в повному обсязі.

2. Заява подана особою, яка не має права на отримання субсидії.

3. Виявлення в поданих документах недостовірної інформації.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Призначення субсидії.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Повідомлення про призначення субсидії

16.

Примітка

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь