Тлумацька міська громада
Тлумацький район, Івано-Франківська область

Про прогноз міського бюджету на 2020-2021 роки

 

 

УКРАЇНА

Тлумацька міська рада

об’єднаної територіальної громади

Тлумацького району Івано-Франківської області

Рішення

двадцять шостої сесії Тлумацької міської ради сьомого скликання

 

Від 21 грудня 2018 року

№845-26/2018                                                                                    м. Тлумач

 

Про прогноз міського бюджету

на 2020-2021 роки

Керуючись статтею 77 бюджетного кодексу України, статтею 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про добровільне об’єднання територіальних громад”. Закону України “Про Державний бюджет України на 2019 рік”,  статтей 21 та 76 Бюджетного кодексу України, міська рада:

вирішила:

1. Погодити прогноз міського бюджету на 2020-2021 роки (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на міського голову Р.Круховського.

 

Міський голова                                                                                 Роман Круховський

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:

рішенням міської ради

від 21.12.2018р.

№845-26/2018

 

ПРОГНОЗ

міського бюджету на

2020-2021 роки

1. Загальна частина.

      Прогноз розроблено на основі положень чинних Бюджетного та Податкового кодексу України,  положень програми діяльності Кабінету Міністрів України, проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2019-2021 роки, схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року №315-р., стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017-2020 роки, схваленої розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 року № 142-р, змін до законодавчих актів, пов’язаних з подальшою реалізацією реформи міжбюджетних відносин у контексті децентралізації , стратегії розвитку, та інших прогнозних і програмних документів економічного та соціального розвитку, регіональних цільових програм, затверджених відповідними рішеннями міської ради.

      Цей Прогноз включає індикативні прогнозні показники міського бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків, за бюджетними програмами, які забезпечують виконання інвестиційних проектів, взаємовідносин державного та місцевого бюджетів.

     Метою Прогнозу є запровадження дієвого механізму управління бюджетним процесом на рівні міського бюджету, як складової частини системи управління державними фінансами, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету у середньостроковій перспективі, забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики.

    Прогноз міського бюджету базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності.

    Під час реалізації Прогнозу очікується, що бюджетні нововведення забезпечать бюджетну самостійність та фінансову незалежність міського бюджету, сприятимуть створенню реального підґрунтя для виконання місцевими органами своїх повноважень в частині надання якісних суспільних послуг та ефективному функціонуванню бюджетної системи.

    Прогнозні показники міського бюджету на 2020-2021 роки є основою для складання розпорядниками коштів міського бюджету планів своєї діяльності та місцевих програм.

    Індикативними показниками соціально-економічного розвитку, які використовуються при складанні Прогнозу, є:

    основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, зокрема індекс споживчих цін: у 2020 році – 105,6 відс., у 2021 році – 105,0 відс., індекс цін виробників промислової продукції: у 2020 році – 108,9 відс., у 2021 році – 105,9 відс.

     прогнозні розміри соціальних стандартів, зокрема:

     - розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2020 року – 4407,00 грн.,

з 1 січня 2021 року – 4627,00 грн.;

     - у 2020 – 2021 роках прожитковий мінімум та рівень його забезпечення підвищуватиметься темпами, що на 2 відсоткових пункти перевищують показник прогнозованого індексу споживчих цін на 2020 – 2021 роки, зростання відбуватиметься з 1 липня та 1 грудня і прожитковий мінімум становитиме:

        З 1 січня 2020 року – 2027,00 грн., з 1 липня 2106,00 грн., з 1 грудня 2181,00 грн.

        З 1 січня 2021 року – 2181,00 грн., з 1 липня 2257,00 грн., з 1 грудня 2334,00 грн.  

    -  розмір посадового окладу працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2020 року становитиме 2102,00 грн., з 1 січня 2021 року 2262,00 грн.;

    - коефіцієнт росту цін на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 2020-2021 роки складатиме в середньому 1,1.

 

  1. Індикативні прогнозні показники міського бюджету.

 

Індикативні прогнозні показники міського бюджету

на 2020 – 2021 роки.

(тис.грн.)

Назва показника

2020 рік

2021 рік

1

2

3

ДОХОДИ всього

111202,3

114649,0

у тому числі:

 

 

Доходи загального фонду – всього

38298,5

39393,1

з них:

 

 

податок на доходи фізичних осіб

27956,2

28549,3

податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності

1,2

1,8

 

рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

61,0

62,0

 

акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

721,0

735,0

податок на майно

2725,1

3125,0

єдиний податок

6756,0

6840,0

надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності

78,0

80,0

Доходи спеціального фонду – всього

1976,5

2179,9

у тому числі:

 

 

1

2

3

екологічний податок

20,5

23,9

власні надходження бюджетних установ  

1956,0

2156,0

Міжбюджетні трансферти з державного бюджету

70927,3

73076,0

Дотації з державного бюджету

20275,0

21356,0

Субвенції з державного бюджету

50652,3

51720,0

ВИДАТКИ

111202,3

114649,0

у тому числі:

 

 

органи управління

10495,3

10772,0

освіта

68903,0

70104,0

охорона здоровя

555,0

605,0

культура та туризм

4721,0

5146,0

соціальний захист та соціальне забезпечення

2608,0

2944,0

фізична культура та спорт

2683,0

2924,0

житлово-комунальне господарство

4527,0

4934,0

інша діяльність

110,0

120,0

міжбюджетні трансферти

14200,0

14600,0

ФІНАНСУВАННЯ,

2400,0

2500,0

у тому числі:

 

 

Кошти що передаються із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду)

2400,0

2500,0