Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Про затвердження протоколів постійної комісії міської ради з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій (2)

Протокол № 65

засідання постійної комісії Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій
VІІ демократичного скликання

 

м.Тлумач

 

  від

27   

 Лютого  2019  року

 

Присутні:

П.Радовець

І.Бринський

-

-

Голова постійної комісії

Секретар бюджетної комісії

 

Члени комісії:

А.Соловій,  Л.Шкунда

 

Запрошені:

І.Денькович – секретар міської ради

 

 

           

                           

 Я.Пукас  –начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

                                     

Порядок денний:

 

  1. Про звіт про виконання міського бюджету за 2018 рік.

 

ВИРІШИЛИ: Погодитись із запропонованим порядком денним.

СЛУХАЛИ:

 

ІНФОРМУЄ: Я.Пукас  –начальник  відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

 

  1. Про внесення змін до  міського бюджету.

 

Виступили: П.Радовець, І.Бринський, Л.Шкунда, А.Соловій.

 

ВИРІШИЛИ: Підтримати запропонований проект рішення винести на розгляд сесії міської ради для обговорення та прийняття.

     За – 4, проти – 0, утрималось – 0, не голосував-0.

 

  1. Про внесення змін до міського бюджету.

             1.1.   Відповідно до додатку до рішення обласної ради від 15.02.2019р. №1056-27/2019 збільшити дохідну частину спеціального фонду міського бюджету по КБКД 41053600 «Субвенція з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів» в сумі 950,0 тис.грн. та відповідно збільшити видаткову частину місцевого бюджету спеціального фонду Додаток №1.

            1.2.  Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України № 39-р від 23.01.2019 року збільшити дохідну частину загального фонду по КБКД 41034500 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій» в сумі 1000,0 тис.грн. та відповідно Додатку №2 збільшити видаткову частину місцевого бюджету спеціального фонду.

       При цьому внести зміни до джерел фінансування:

 по загальному фонду      208400- -1000,0 тис.грн.;

                                           602400- -1000,0 тис.грн.;

 по спеціальному фонду 208400- +1000,0 тис.грн.;

                                           602400- +1000,0 тис.грн.

     1.3. Внести зміни до Додатку №1 протоколу бюджетної комісії №62 від 31.01.2019 року відповідно Додатку №3, а саме: КПКВ 0117363 КЕКВ 3132- -102000,00 грн., КЕКВ 3110 - +102000,00 грн.

            1.4. Збільшити дохідну частину спеціального фонду за рахунок залишку коштів який склався на 01.01.2019 року за рахунок надходжень від  «Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим» в сумі 32000,00 грн. та відповідно видаткову частину спеціального фонду міського бюджету Додаток №4 .

           1.5. Збільшити дохідну частину спеціального фонду за рахунок понадпланових надходжень січень-лютий до міського бюджету, а саме:

- по КБКД  33010100  «Кошти від продажу земельних ділянок несільськогоспо-дарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим» в сумі 26700,00 грн. та відповідно видаткову частину спеціального фонду міського бюджету Додаток №4.

           1.6. Внести зміни в межах кошторисних для відділу освіти, молоді та спорту, а саме:

    - по 0611020 КЕКВ 2230 - -63754,00 грн., КЕКВ 2240 - +63574,00 грн.

           1.7. Внести зміни в межах кошторисних призначень місцевого бюджету, а саме зменшити для міської ради:

- по КПКВ 0113242 КЕКВ 2240 - -1580,00 грн., КЕКВ 2730 - -102500,00 грн.

 та відповідно  збільшити для центру соціальних послуг по КПКВ 0113242 КЕКВ 2240 - +1580,00 грн., КЕКВ 2730- +102500,00 грн.

           1.8. Внести зміни до переліку об’єктів, а саме Додаток №1-№4

 

Виступили: П.Радовець, І.Бринський, Л.Шкунда, А.Соловій.

 

ВИРІШИЛИ: Підтримати запропонований проект рішення винести на розгляд сесії міської ради для обговорення та прийняття.

 

      За – 4, проти – 0, утрималось – 0, не голосував-0.

 

Рішення прийнято одноголосно

 

 Голова постійної комісії                               П.Радовець

 

 

 

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій

№ п/п

Назва об'єкта

КПКВ

КЕКВ

Сума

1

Капітальний ремонт  (заміна вікон та дверей ) ДЮСШ Тлумацької міської ради ОТГ

О617363

3132

150000,00

2

Капітальний ремонт Тлумацької ЗОШ I-III ст. Тлумацької міської ради ОТГ (заміна вікон)

О617363

3132

170000,00

3

Капітальний ремонт системи опалення, водопостачання та каналізації нежитлового приміщення по вул. Плебанія в м.Тлумач Тлумацької міської ради ОТГ

О117363

3132

290000,00

4

Капітальний ремонт системи опалення Тлумацької ЗОШ I-III ст.   Тлумацької міської ради ОТГ

О617363

3132

290000,00

5

Зміцнення матеріально-технічної бази відділу освіти молоді та спорту Тлумацької ОТГ

О617363

3110

25000,00

6

Зміцнення матеріально-технічної бази Центру надання соціальних послуг Тлумацької ОТГ

О117363

3110

20000,00

7

Капітального ремонту дорожнього покриття в с.Бортники Тлумацької ОТГ Івано-Франківської області

О117363

3132

55000,00

 

Разом

 

 

1000000,00

 

 

 

 

 

 

Начальник відділу фінансів бухгалтерського обліку та звітності

Я.Пукас

 

 

 

Протокол № 66

засідання постійної комісії Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестицій
VІІ демократичного скликання

 

м.Тлумач

 

  від

05   

 березня  2019  року

 

Присутні:

П.Радовець

І.Бринський

-

-

Голова постійної комісії

Секретар бюджетної комісії

 

Члени комісії:

А.Соловій,  Л.Шкунда

 

Запрошені:

І.Денькович – секретар міської ради

 

 

           

                           

 Я.Пукас  –начальник відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

                                     

Порядок денний:

 

  1. Про внесення змін до  міського бюджету.

 

ВИРІШИЛИ: Погодитись із запропонованим порядком денним.

СЛУХАЛИ:

 

ІНФОРМУЄ: Я.Пукас  –начальник  відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності

 

  1. Про внесення змін до міського бюджету.

Внести зміни до міського бюджету в межах кошторисних призначень, а саме зменшити призначення по КПКВ 0116030 КЕКВ 2240 - -20000,00 грн. та відповідно збільшити кошторисні призначення по КПКВ 0115062 КЕКВ 2250 - +20000,00 грн.

 

Виступили: П.Радовець, І.Бринський, Л.Шкунда, А.Соловій.

 

ВИРІШИЛИ: Підтримати запропонований проект рішення винести на розгляд сесії міської ради для обговорення та прийняття.

 

      За – 4, проти – 0, утрималось – 0, не голосував-0.

 

Рішення прийнято одноголосно

 

 Голова постійної комісії                               П.Радовець

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь