Про створення комісії з питань надання матеріальної грошової допомоги та затвердження Положення про комісію з питань надання матеріальної грошової допомоги
УКРАЇНА
Тлумацька міська рада
Івано-Франківського району Івано-Франківської області
виконавчий комітет
78000, м. Тлумач, вул. Макуха, 2, тел. 2-20-74 e-mail: tlymachmr@ukr.net
Рішення
Від 21 грудня 2020 року № 7 м. Тлумач
Про створення комісії з питань надання
матеріальної грошової допомоги та
затвердження Положення про комісію з
питань надання матеріальної грошової допомоги
Відповідно до статей 34, 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою забезпечення надання одноразової грошової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах та іншим категоріям громадян, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Створити комісію з питань надання матеріальної грошової допомоги у кількості 7 чоловік та затвердити її персональний склад (додаток № 1).
2. Затвердити Положення про комісію з питань надання матеріальної грошової допомоги, згідно додатку № 2.
3. Рішення виконкому № 66 від 30.05.2019 року вважати таким, що втратило чинність.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови В. Гнатюка.
Міський голова Ігор Петрук
Додаток № 1
до рішення виконавчого комітету
Тлумацької міської ради
від 21.12.2020 р. № 7
Склад комісії з питань надання
матеріальної грошової допомоги
Голова комісії – В. Гнатюк – перший заступник міського голови.
Заступник голови комісії – В. Салітра – керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету.
Секретар комісії – О. Біліщак – директор комунальної установи «Центр
надання соціальних послуг Тлумацької міської ради».
Члени комісії:
Л. Морикіт – в.о. начальника відділу фінансів, бухгалтерського обліку та
звітності, головний бухгалтер;
А. Чижовська - заступник головного лікаря комунального некомерційного
підприємства «Тлумацький центр первинної медичної допомоги»;
М. Гузій – заступник директора комунальної установи «Центр надання
соціальних послуг Тлумацької міської ради»;
Г. Василишин – член виконавчого комітету;
- староста села, заява жителя якого розглядається.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету міської ради В. Салітра
Додаток № 2
До рішення виконавчого комітету
Тлумацької міської ради
від 21.12.2020 р. № 7
Положення
про комісію з питань надання матеріальної грошової допомоги
1. Загальні положення
1.1 Комісія з питань надання матеріальної грошової допомоги (далі – Комісія) утворюється виконавчим комітетом Тлумацької міської ради з метою розгляду звернень громадян щодо надання матеріальної грошової допомоги та визначення сум матеріальної грошової допомоги заявникам, які звернулися із відповідною заявою.
1.2 Одноразова матеріальна допомога надається за рахунок коштів міського бюджету громадянам, які зареєстровані на території Тлумацької міської ради (м. Тлумач, с. Братишів, с. Бортники, с. Вікняни, с. Остриня, с. Тарасівка, с. Надорожна, с. Колінці, с. Гринівці, с. Королівка, с. Прибилів, с. Пужники, с. Грушка, с. Гостів, с. Петрилів, с. Нижнів, с. Олешів, с. Палагичі, с. Кутище).
1.3 У своїй діяльності Комісія керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», іншими нормативно – правовими актами, рішеннями Тлумацької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
2. Основні завдання та функції Комісії
2.1. Основним завданням Комісії є розгляд звернень громадян щодо надання матеріальної грошової допомоги;
2.2. Відповідно до покладених на неї завдань Комісія розглядає заяви громадян з питань надання матеріальної допомоги, вивчає відповідність долучених до них документів, розглядає подані матеріали.
2.3. Матеріальна допомога надається за умови настання непередбачених надзвичайних ситуацій: на проведення медичних операцій; особам, які потребують довготривалого та дорого вартісного лікування, особам, які потерпіли від наслідків пожежі, стихійного лиха; особам, які беруть (брали) участь в антитерористичній операції або членам сім’ї такої особи; сім’ям мобілізованих громадян, в інших особливих обставинах, якщо сім’я не може подолати складну життєву ситуацію без сторонньої допомоги та ін.
2.4. Для розгляду питання про виділення матеріальної допомоги обов’язково надаються наступні документи:
- особиста заява, або заява від члена сім’ї, в якій вказується прізвище, ім’я, по-батькові заявника, його адреса та мотиви звернення;
- копія паспорту;
- копія ідентифікаційного номеру;
- номер банківського розрахункового рахунку.
Крім того, для розгляду питання про виділення матеріальної допомоги надаються:
- на лікування та операцію - довідка медичного закладу;
- на ліквідацію наслідків, заподіяних пожежею - акт пожежної частини про пожежу, яка сталася;
- документ, що підтверджує участь в антитерористичній операції (для учасників АТО);
- документ, що підтверджує необхідність лікування або реабілітації (для учасників АТО);
- акт обстеження матеріально побутових умов, складений депутатом Тлумацької міської ради та завірений у встановленому законом порядку (за потреби);
- інші документи, що підтверджують настання особливих життєвих обставин (за потреби).
2.5. Розмір матеріальної допомоги визначається виходячи з обставин, що склалися, враховуючи рівень забезпечення сім’ї.
3. Права комісії
3.1. Відповідно до діючого законодавства співпрацювати з відділами виконавчого комітету міської ради, залучати до розгляду питань керівників та спеціалістів підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та громадян.
3.2. Отримувати інформацію та матеріали, необхідні для діяльності Комісії в порядку, передбаченому чиним законодавством.
3.3. В разі необхідності запрошувати заявників на засідання Комісії.
3.4. Організовувати у разі потреби перевірки на місцях фактів, викладених у заявах громадян.
3.5. Вчиняти інші дії, які є необхідними для виконання покладених на неї завдань та не суперечать чинному законодавству і цьому Положенню.
3.6. Подавати виконавчому комітету міської ради пропозиції щодо призначення сум матеріальної допомоги заявникам.
3.7. Подавати виконавчому комітету міської ради пропозиції щодо відмови в наданні матеріальної допомоги заявникам.
4. Організація діяльності комісії
4.1. Керівництво комісією здійснює голова комісії.
4.2. Організаційною формою роботи комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць у разі подання заяв про надання матеріальної допомоги. Позачергові засідання комісії проводяться у разі потреби.
4.3. Засідання комісії скликаються та проводяться головою комісії. У разі відсутності голови комісії, або неможливості з поважних причин виконання своїх обов’язків, засідання проводиться під головуванням заступника голови комісії.
4.4. Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше половини складу комісії.
4.5. Секретар комісії забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на комісії.
4.6. Поточну роботу, діловодство комісії здійснює секретар комісії. У разі його тимчасової відсутності (перебування у відпустці, відрядженні, на лікарняному), на термін відсутності обов’язки секретаря можуть бути покладені на будь-кого з членів комісії. Відповідне рішення приймається на засіданні комісії простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні і оформляється протоколом.
4.7. Члени комісії беруть участь у роботі особисто на громадських засадах.
До участі у роботі комісії можуть залучатися за згодою депутати Тлумацької міської ради, а також інші особи.
4.8. Рішення комісії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів, голос головуючого на засіданні комісії є вирішальним.
4.9. Розмір допомоги визначає комісія у кожному конкретному випадку залежно від складності проблеми заявника.
4.10. Рішення комісії має рекомендаційний характер та оформляється протоколом, який підписується головою та секретарем комісії.
4.11. Примірник протоколу комісії передається виконавчому комітету міської ради для врахування при прийнятті рішення про надання матеріальної допомоги.
Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету В. Салітра