A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Проект рішення Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької дія

 

Повідомлення про оприлюднення

Проекту рішення Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»

Відповідно до статей 9,13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Тлумацька міська рада ОТГ повідомляє про оприлюднення з ____________ року в мережі Інтернет за адресою: www_____________ проекту рішення Тлумацької міської ради ОТГ «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ» з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Розробниками проекту рішення регуляторного акта є:

  • відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою.

Проект рішення спрямований на організацію порядку розміщення та функціонування тимчасових споруд з використанням окремих елементів благоустрою комунальної власності на території Тлумацької ОТГ з метою отримання додаткових надходжень до місцевого бюджету і передбачає:

– збереження окремих елементів благоустрою комунальної власності на території Тлумацької ОТГ;

  • ефективне використання окремих елементів благоустрою комунальної власності;
  • створення рівноправних ринкових умов, для здійснення підприємницької діяльності всіх суб'єктів господарювання.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення просимо надсилати за адресою: 78000, м.Тлумач, вул. Макуха, 2, тел. 2-20-74, відділ організаційної і кадрової роботи та документообігу, а також на електронну пошту: tlymachmr@ukr.net.

Зауваження та пропозиції до проекту рішення від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться протягом одного місяця з дня оприлюднення до ________року.

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту регуляторного акту – рішення сесії міської ради

Проекту рішення Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»

Цей документ містить обґрунтування необхідності регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – «Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ».

Даний регуляторний акт розроблений відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 № 198 «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та Закону України «Про благоустрій населених пунктів».

Проблема полягає в тому, що Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 затверджений Порядок розміщення на об'єктах благоустрою споруд для користування окремими елементами благоустрою комунальної власності, але даним Порядком не передбачено надання замовником документації на землекористування. Правове регулювання зазначеного питання потребує значного уточнення, що є необхідним компонентом на шляху створення дієвої системи видачі документів на розміщення споруд.

Потреба в прийнятті даного рішення обумовлена необхідністю  правового впорядкування ситуації щодо користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення споруд та  оплати за їх користування.

Аналіз впливу складений відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з урахуванням методики проведення аналізу впливу регуляторного акту.

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом прийняття регуляторного акту.

На сьогоднішній день у населених пунктах Тлумацької ОТГ відсутній  нормативно-правовий акт, яким визначаються місця розташування тимчасових споруд з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою. Крім того, розміщення суб’єктами господарювання тимчасових споруд, що мають різний зовнішній вигляд, негативно впливає на естетичний вигляд населених пунктів Тлумацької ОТГ в цілому.

З метою підтримки суб'єктів господарювання, створення розвинутої інфраструктури малого підприємництва на території Тлумацької ОТГ виникла необхідність в розробленні проекту рішення «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ».

  1. Мета та цілі регулювання.

Організація порядку використання окремих елементів благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ (далі ТС) з метою отримання додаткових надходжень до місцевого бюджету.

Цілями регулювання є:

  •  забезпечення права суб’єктів господарювання на розташування тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності;
  •  забезпечення права органів місцевого самоврядування на оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди;
  •  дотримання передбачених законодавством норм та правил;
  •  покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду населених пунктів;
  •  підтримка та розвиток підприємництва на території Тлумацької ОТГ;
  •  збільшення надходжень у міський бюджет від суб'єктів підприємницької діяльності;
  •  упорядкування відносин між місцевою владою та підприємцями.

 

  1. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей.

Перша альтернатива –  збереження нинішнього стану:

  1. Відсутній нормативно-правовий акт, що забезпечить дотримання передбачених законодавством норм та правил при вирішенні питання розміщення тимчасових споруд.
  2. Немає прозорості в діях щодо розміщення тимчасових споруд.

Друга альтернатива – затвердження рішення Тлумацької міської ради ОТГ «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»:

  1. Забезпечує досягнення мети та цілей регулювання.
  2. Відповідає потребам у вирішенні проблем в цілому.
  3. Чіткий порядок реалізації прав фізичних та юридичних осіб.

 

  1. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

Механізмами та заходами для розв’язанняпроблеми є:

  •  впорядкування розміщення, облаштування та утримання ТС;
  •  розташування тимчасових споруд з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою;
  •  прозорість розташування ТС;
  •  врахування архітектурно-технічних вимог при вирішенні питання розміщення тимчасових споруд;
  •  зменшення кількості комісійних інстанцій щодо розгляду даних питань.

Організаційні заходи, що мають здійснити виконавчі органи міської ради для впровадження регуляторного акта:

  •  оприлюднення на офіційному веб-сайті ради проекту рішення «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»;
  •  опрацювання пропозицій та зауважень юридичних та фізичних осіб.

Вирішення проблеми позитивно впливає на розвиток підприємництва, оскільки збільшується кількість суб’єктів господарювання за рахунок встановлення нових тимчасових споруд.

  1. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Можливість досягнення мети та цілей у разі прийняття рішення є цілком реальною, не потребує додаткових витрат та забезпечується у разі добросовісного виконання його вимог підприємцями. Рівень впровадження та виконання вимог акта оцінюються як достатній та відповідає тим ресурсам, якими розпоряджаються  виконавчі органи міської ради.

6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта.

Нижче наведена таблиця з очікуваними результатами прийняття рішення Тлумацької міської ради ОТГ «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»:

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Місцева влада

• Забезпечення прозорості процедури розташування ТС для здійснення підприємницької діяльності.

• Підвищення іміджу місцевої влади.

•Дохід до місцевого бюджету.

Витрати, пов’язані з впровадженням та контролем за дотри-манням вимог регу-ляторного акту.

Суб’єкти підприємницької діяльності

• Спрощення процедур отримання паспортів прив’язок на тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності.

• Реалізація з боку суб’єктів господарювання прав щодо розміщення тимчасових споруд для провадження підприєм-ницької діяльності.

Витрати, пов’язані з його впровадженням відсутні.

Територіальна громада міста

• Покращення умов обслуго-вування мешканців міста.

• Одержання якісних послуг.

• покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду міста.

Витрати, пов’язані з його впровадженням відсутні.

 

7. Строк дії регуляторного акта.

Строк дії «Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ» встановлюється довгостроково, до внесення змін або до прийняття  нових нормативно-правових актів.

  1. Показники результативності регуляторного акта.
  1. Кількість поданих суб'єктами господарювання заяв про наміри розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
  2. Загальна кількість суб'єктів господарювання, якими отримані паспорти прив’язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.
  3. Кількість укладених та продовжених договорів оренди;
  4. Розмір надходження коштів у місцевий бюджет;
  5. Проведення благоустрою та озеленення прилеглої території до тимчасових споруд.
  1. Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» шляхом застосування базового та повторного відстеження.

Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту. 
Повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, двох років з дня набрання чинності акту.

 

 

Додаток № 1

до рішення міської ради

№624-21/2018. від 22.05.2018р.

ПОЛОЖЕННЯ 
про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ

Загальні положення.

Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ  (далі – Положення) розроблено, відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів», керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».

Положення розроблено з метою визначення порядку та умов для отримання права тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі – ТС) для регулювання організаційно-правових відносин, пов’язаних з оформленням договорів.

1. Терміни та визначення, що вживаються у Положенні.

  1. Адміністрування договорів – створення єдиної реєстраційної бази договорів, формування і подання Договорів до підписання, забезпечення належного контролю за виконанням умов Договору, тощо.
  2. Виконавець – виконавчий комітет Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади.
  3. Договір на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності  (далі – Договір) – це документ, укладений у письмовій формі, згідно якого виконавчий комітет міської ради (далі – Уповноважений орган) зобов’язується передати у тимчасове користування окремі елементи благоустрою комунальної власності для розміщення ТС (Додаток 1), а суб’єкт господарської діяльності (далі – Замовник) зобов’язаний сплатити в повному обсязі, частинами або єдиним платежем кошти за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності.
  4. Замовник – суб'єкт господарської діяльності, який має намір розмістити ТС або продовжити дозвіл на їх розташування.
  5.  Пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового  перебування  людей,  у  якій  може   бути   розміщене торговельне   обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний  автомат, інші пристрої   для   сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;
  6. Стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому  контуру  площу  до 30 кв.м.
  7. Тимчасова  споруда торговельного, побутового, соціально- культурного  чи  іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених  конструкцій  з  урахуванням  основних вимог  до  споруд,  визначених  технічним  регламентом будівельних виробів,  будівель  і  споруд,  і  встановлюється  тимчасово,  без улаштування фундаменту.
  8. Інші поняття та терміни визначаються діючими нормативно-правовими актами.

 

2. Сфера дії Положення.

2.1. Дане Положення поширюється на всіх суб’єктів господарської діяльності, які мають намір розмістити ТС або продовжити дозвіл на їх розташування. 

2.2. Дія Положення не поширюється на тимчасові торгові споруди, що розміщуються на землях із особливим режимом використання (землі дорожнього господарства, у тому числі у межах смуги відведення, уздовж автомобільних доріг загального користування). Розміщення тимчасових торгових споруд здійснюється відповідно до Закону України "Про автомобільні дороги" (2862-15), ст.71 Земельного кодексу України (2768-14) та ст.31 Закону України «Про транспорт».

 

3. Методика розрахунку плати.

3.1. Методика розрахунку плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності розроблена з метою визначення Виконавцем суми коштів для сплати в міський бюджет Замовником.

3.2. Місячний розмір плати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності визначається за:

Oпл=Bб × S × kм1× kм2× kф × kін × kс, де:

Bб – базовий розмір плати за тимчасове користування 1кв.м елемента благоустрою. Базовий розмір плати щорічно на кожен наступний рік визначається шляхом коригування базового розміру плати попереднього року на рівень інфляції за цей рік. Базовий розмір визначається відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель затвердженої органами місцевого самоврядування;

S – площа елемента благоустрою (кв.м). Визначається згідно паспорта прив’язки та включає площу по зовнішньому периметру ТС з технологічним обладнанням (при наявності) та площу для обслуговування ТС по зовнішньому периметру;

kм1 – локальний коефіцієнт на місце розташування земельної ділянки в межах економіко-планувальних зон ;

kм2 – зональний коефіцієнт в межах економіко-планувальних зон;

kф – коефіцієнт функціонального призначення земель несільськогосподарського використання;

kін– коефіцієнт інвестиційної участі в утриманні об’єкту (тів) благоустрою, що відносяться до сфери відпочинку та розваг, де kін =1,5;

kс– коефіцієнт розміщення соціально значимого об’єкта, де kс= 0,2.

3.3. Плата за користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для ТС становить суму, зменшену на суму земельного податку в розмірі 1% від нормативної грошової оцінки землі, яку Замовник буде самостійно розраховувати та декларувати до ДПІ.

4. Порядок та умови укладення Договору.

  1. Після прийняття рішення виконавчого комітету міської ради  про надання/продовження дозволу на розташування ТС, Замовник, протягом десяти робочих днів, звертається до Тлумацької міської ради ОТГ із заявою про укладення Договору.

До заяви додається:

- проект договору, підписаний суб’єктом господарювання;

- витяг з рішення виконавчого комітету міської ради.

  1. Договір на розміщення ТС підписується Сторонами в день отримання витягу з рішення виконавчого комітету міської ради про надання дозволу на розміщення ТС і набирає чинності з моменту його ухвалення.
  2. Договір підписує міський голова.
  3. Якщо Замовників більше одного, один з них виступає Стороною Договору на підставі нотаріально завіреної згоди інших на укладення Договору та виконання в повному обсязі умов Договору.
  4. Договір для ТС укладається за заявою Замовника терміном не більше, ніж на 5 років на підставі рішення виконавчого комітету міської ради. Для  пересувних ТС в договорі вказується період функціонування протягом року.
  5. Договір для ТС укладається в 2-х примірниках, по одному для кожної Сторони.
  6. Після закінчення терміну дії Договору на розміщення ТС та після приведення  їх до архітипу, Замовник має право на укладення нового Договору, згідно з рішення виконавчого комітету міської ради.
  7. Дія Договору припиняється у випадку:

- закінчення терміну дії Договору;

- розірвання Договору за взаємною домовленістю Сторін;

- розірвання Договору за рішенням суду;

- односторонньої відмови Уповноваженого органу у випадках встановлених Договором;

- ліквідації юридичної особи, припинення діяльності фізичної особи підприємця, смерті фізичної особи.

5. Порядок та умови сплати коштів.

5.1. Плата за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності здійснюється у безготівковій формі на умовах та в терміни, зазначені у Договорі.

5.2. Для пересувних ТС плата за користування окремими елементами благоустрою комунальної власності здійснюється за період іх функціонування визначений договором.

5.2. Розмір плати визначається згідно п. 3 даного Положення.

6. Використання коштів.

6.1. Кошти за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності прогнозуються при складанні бюджету на бюджетний період у відповідності до укладених договорів.

6.2. Використання коштів здійснюється згідно Бюджетного кодексу України.

6.3. Оперативний облік нарахування та надходження коштів за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності здійснюється відділом фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради.

 

7. Прикінцеві положення.

7.1. Пропозиції щодо змін та доповнень до Положення мають право вносити виконавчий комітет, постійні депутатські комісії, депутати міської ради, громадські організації у встановленому порядку.

7.2. Питання, не врегульовані даним Положенням, регулюються згідно з нормами чинного законодавства.

7.3. Зміни у законодавстві, що спричиняють зміну цього Положення, не є підставою для невиконання умов Договору.

7.4. Договір для ТС підлягає реєстрації у відділі фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради.

7.5. Адміністрування договорів для ТС здійснюється відділом фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради.

 

 

Додаток 1

до Положення про тимчасове користування окремими

елементами благоустрою комунальної власності

для розміщення тимчасових споруд для  провадження

підприємницької діяльності  на території Тлумацької ОТГ

 

ДОГОВІР № ______

тимчасового користування окремими елементами

благоустрою комунальної власності для розміщення

стаціонарних тимчасових споруд для провадження

підприємницької діяльності

м. Тлумач                                                                                                                               «_____»_________ 20____р.

Тлумацька міська рада ОТГ (далі – Уповноважений орган), в особі _______________________________________, міського голови, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони, та_____________________________________________________________________________________, що діє на підставі _______________________________________________ (далі – Замовник), з другої сторони, уклали цей Договір про наступне:

1. Предмет Договору.

1.1. За цим Договором Уповноважений орган надає Замовнику в тимчасове користування окремі елементи благоустрою комунальної власності (далі – Об’єкт), з метою встановлення стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (далі– СТС) на терміни відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради про надання/продовження дозволу на розташування ТС.

1.2. Характеристика ТС:

1.2.1. Вид

_________________________________________________________________________________________________

(назва, вид торговельної діяльності)

1.2.2. Площа по зовнішньому контуру _____________ кв. м.

1.2.3. Наявність вітрин, холодильного та іншого технологічного обладнання та їх опис і площа (по зовнішньому контуру):

а) ____________________________________площею ________кв. м;

б) ____________________________________площею ________кв. м.

1.3. Характеристика Об’єкта:

1.3.1. Вид

_________________________________________________________________________________________________

(тротуар, бруківка, газон, інше)

1.3.2. Адреса(місцезнаходження) ____________________________________________________________________

2. Строк дії та дія Договору.

  1. дії договору встановлюється: з___________до _____________.

2.2. Дія Договору припиняється у випадку:

2.2.1. Закінчення строку, на який його було укладено.

2.2.2. Дострокового розірвання Договору за взаємною згодою Сторін. За взаємною згодою Сторін Договір розривається не пізніше, як в місячний термін із дня досягнення домовленості Сторін про його розірвання.

2.2.3. Вступу в законну силу відповідного рішення суду про дострокове розірвання Договору на вимогу однієї із сторін.

2.2.4. Ліквідації юридичної особи, припинення діяльності фізичної особи підприємця.

2.2.5. Відмови Уповноваженого органу від Договору.

Уповноважений орган має право в односторонньому порядку відмовитись від цього Договору у випадку скасування дії рішення виконавчого комітету міської ради, а також має право відмовитись від цього Договору і вимагати повернення Замовником об’єкту, якщо останній не вносить плату за користування, визначену згідно з п. 4.2. цього Договору, протягом двох місяців підряд або має заборгованість, що еквівалентна двохмісячному розміру плати за користування. У такому випадку Договір вважається розірваним з дня одержання Замовником письмового повідомлення Уповноваженого органу про припинення Договору.

Письмове повідомлення Уповноваженого органу про припинення Договору чи відмову від Договору вважається одержаним Замовником, якщо:

- це повідомлення вручено повноважному представнику Замовника, який одночасно з одержанням повідомлення розписується на другому примірнику повідомлення, що залишається в Уповноваженого органу. При цьому повноваження представника повинні бути підтверджені довіреністю чи витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- це повідомлення надіслано Замовнику Уповноваженим органом поштою рекомендованим листом із рекомендованим повідомленням про вручення поштового повідомлення адресату. Таке повідомлення надсилається за адресою місцезнаходження Замовника, або за адресою, за якою здійснено реєстрацію Замовника – юридичної чи фізичної особи – суб’єктів підприємницької діяльності.

2.3. Договір може бути розірваний достроково на вимогу однієї із Сторін за рішенням суду в разі невиконання або неналежного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором та з інших підстав, передбачених чинним законодавством, в тому числі, якщо:

2.3.1. Замовник використовує об’єкт Договору не за призначенням.

2.3.2. Замовник не виконує умов Договору.

2.3.3.Замовник не підтримує в належному санітарному стані прилеглу територію.

2.3.4.Замовник не підтримує в належному експлуатаційному стані СТС та відповідне технологічне обладнання, що використовується разом з СТС.

3. Внесення змін до Договору.

3.1. Умови Договору зберігають силу протягом всього строку дії цього Договору.

3.2. Зміни та доповнення, що вносяться до цього Договору, розглядаються Сторонами в місячний термін з дня отримання відповідного письмового звернення від однієї Сторін до іншої. Всі зміни та доповнення до Договору за погодженням Сторін оформляються письмовими Угодами, підписаними уповноваженими особами сторін.

3.3. Одностороннє внесення змін до Договору не допускається. На вимогу однієї із Сторін зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені за рішенням суду.

 

4. Плата за користування та порядок розрахунків за Договором.

4.1. Розмір плати за користування 1 кв. м становить _______ грн. на місяць.

4.2.Загальний розмір плати за користування Об’єктом становить ______ грн ______коп. на місяць (далі – плата за користування).

4.3. Плату за користування Замовник, незалежно від наслідків його господарської діяльності, сплачує в безготівковому порядку на поточний рахунок Уповноваженого органу наперед за наступний місяць не пізніше 25 числа попереднього місяця.

4.4. Розмір плати за користування щорічно на кожен наступний рік визначаються шляхом коригування розміру розрахункової ставки попереднього року на рівень інфляції за рік.

4.5. Замовник має право вносити плату за користування наперед за будь-який термін у розмірі, який визначається на момент оплати, але в межах дії терміну Договору.

4.6. У випадку порушень умов Договору Замовником, сплачена плата за користування не повертається.

4.7. Уповноважений орган не має статусу платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах.

4.8. Обов’язок внесення плати Замовником виникає з моменту укладення Договору.

5. Права та обов’язки Сторін.

5.1. Уповноважений орган зобов’язаний:

5.1.1. Надати у тимчасове користування елемент благоустроюкомунальноївласності________________________ (тротуар,бруківка,інше) площею______кв.м на вул._______________ в ____________.

5.2. Уповноважений орган має право:

5.2.1. Здійснювати контроль за санітарним станом і зовнішнім виглядом Об’єкта з дати підписання даного Договору і до його припинення.

5.2.2. Здійснювати перевірку використання Замовником Об’єкта відповідно до умов Договору.

5.2.3. Вимагати розірвання Договору, якщо Замовник без дозволу Уповноваженого органу передав Об’єкт у користування іншій особі.

5.3. Замовник зобов’язаний:

5.3.1. Використовувати Об'єкт відповідно до умов Договору.

5.3.2. Своєчасно і в повному обсязі сплачувати плату за користування.

5.3.3. Постійно утримувати в належному санітарному стані прилеглу територію (на відстані 6 м по периметру СТС або до проїжджої частини дороги чи до меж земельної ділянки іншого суб’єкта господарювання).

5.3.4. Встановити поруч СТС урну(и) для сміття.

5.3.5. Укласти угоду на вивіз твердих побутових відходів (згідно з нормами накопичення).

5.3.6. Підтримувати належний експлуатаційний стан СТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з СТС.

5.3.7. Дотримуватися під час експлуатації СТС вимог щодо забезпечення її технологічної безпеки функціонування.

5.3.8. Дотримуватись вимог Закону України «Про засади державної мовної політики» від 03.07.2012р. №5029-VI, рішень виконавчого комітету міської ради та рішень міської ради з питань розміщення тимчасових споруд, зовнішньої реклами і вивісок, використовувати ліцензійну музичну продукцію.

5.3.9. Виконувати приписи контролюючих органів, що вказують на необхідність усунення порушень, недоліків зовнішнього вигляду чи санітарно-технічного стану СТС або прилеглої території.

5.3.10. Не встановлювати поруч СТС гральні автомати, призначені для проведення азартних ігор.

5.3.11. Не вносити доповнення або зміни до зовнішнього вигляду СТС без попереднього погодження проектної документації з віділом ЖКГ, транспорту та благоустрою виконавчого комітету міської ради.

5.3.12. Не передавати право розміщення ТС третім особам без погодження із Уповноваженим органом.

5.3.13. Демонтувати ТС і торговельне обладнання та повернути Об’єкт Уповноваженому органу протягом десяти календарних днів з моменту припинення дії Договору.

5.3.14. У тижневий термін повідомити Уповноважений орган про зміну адреси для листування, зміну банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЗКПО, припинення діяльності суб’єкта підприємницької діяльності.

5.4. Замовник має право:

5.4.1. Самостійно визначати способи використання СТС та Об’єкта відповідно до пунктів1.1.,1.2. даного Договору.

5.4.2. При належному виконані умов Договору –на укладення Договору на новий строк.

6. Порядок повернення Об'єкта.

6.1. Після припинення терміну дії Договору Замовник повертає Уповноваженому органу елементи благоустрою у належному технічному та санітарному стані.

6.2. Днем припинення Договору є:

- день закінчення терміну дії Договору, якщо сторонами не вирішено питання щодо продовження терміну дії Договору на новий строк;

- у випадку припинення дії Договору за взаємною згодою сторін – день укладення письмової угоди про припинення дії цього Договору, або інша дата, зазначена у цій угоді;

- у випадку відмови від Договору Уповноваженим органом – день одержання Замовником письмового повідомлення Уповноваженого органу про відмову від Договору у встановленому п. 2.3.5. Договору;

- у випадку розірвання Договору за рішенням суду, визнання його недійсним, неукладеним, застосування наслідків нікчемної угоди – день набрання рішенням суду законної сили;

- у випадку скасування рішення виконавчого комітету міської ради – день коли рішення набрало законної сили.

6.3. Уповноважений орган, у випадку погіршення властивостей окремих орендованих елементів благоустрою, пов'язаних із зміною їх стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному Сторонами.

6.4. Якщо Сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спір розв'язується у судовому порядку.

7. Відповідальність сторін.

7.1. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань згідно з цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та даним Договором.

7.2. За прострочення терміну сплати плати за користування або внесення плати за користування не в повному обсязі Замовник сплачує на рахунок Уповноваженої особи пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період прострочення терміну сплати, розрахованої за кожний день прострочення платежу від суми заборгованості, що склалася з моменту виникнення заборгованості, включаючи день сплати заборгованості.

7.3. При погіршенні стану або знищенні Об'єкта з вини Замовника, останній відшкодовує Уповноваженому органу реальні збитки в розмірі вартості Об'єкта, при умові, що не зможе довести, що погіршення сталося не з його вини. Сума реальних збитків визначається в порядку, встановленому чинним законодавством.

7.4. У випадку невиконання Замовником обов’язку щодо повернення Уповноваженому органуОб’єкту згідно вимог п. 6.1. Договору, він сплачує Уповноваженому органу неустойку в розмірі подвійної плати, нарахованої згідно із умовами Договору. Нарахування неустойки проводиться за весь період безпідставного користування Замовником Об’єктом.

7.5. До вимог щодо стягнення із Замовника плати за користування, а також неустойки, передбаченої цим Договором встановлюється позовна давність тривалістю у три роки.

7.6. Сторони не несуть відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.

7.7. Усі спори, пов'язані з виконанням Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

8. Прикінцеві положення.

8.1. Договір підлягає реєстрації у відділі фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради. Реєстрація здійснюється не пізніше наступного робочого дня з дати підписання Договору Сторонами.

8.2. По всіх питаннях, що не врегульовані Договором, Сторони керуються діючим законодавством України.

8.3. Додаткові угоди та додатки до Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу, якщо вони укладені у тій самій формі, що й Договір.

8.4. Замовник несе повну відповідальність за правильність вказаних ним в Договорі реквізитів та зобов'язується повідомляти в письмовій формі Уповноважений орган про зміну поштових, розрахунково-платіжних та інших реквізитів у десятиденний термін, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із цим несприятливих наслідків.

8.5. Договір складений українською мовою, при повному розумінні Сторонами його умов та термінології.

8.6. Після закінчення терміну дії цього Договору подальші взаємовідносини Сторін регулюються укладанням нового Договору.

8.7. Сторони при укладанні даного Договору ознайомлені з його текстом, змістом та умовами, а також з нормами Цивільного кодексу України, які нами попередньо обговорені. Укладання цього Договору відповідає нашому спільному волевиявленню.

8.8. Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається у відділі фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради, другий – у Замовника.

8.9. Припинення дії Договору є підставою для припинення дії рішення виконавчого комітету міської ради про надання/продовження дозволу на розташування СТС.

9. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін.

 

 

 

Додаток 1

до Положення про тимчасове користування окремими

елементами благоустрою комунальної власності

для розміщення тимчасових споруд для  провадження

підприємницької діяльності  на території Тлумацької ОТГ

 

ДОГОВІР № ______

на право тимчасового користування окремими елементами

благоустрою комунальної власності для розміщення

пересувних тимчасових споруд для провадження

підприємницької діяльності

 

м. Тлумач                                                                                                                               «_____»_________ 20____ р.

Тлумацька міська радаОТГ (далі – Уповноважений орган), в особі _______________________________________, міського голови, що діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з однієї сторони,та_____________________________________________________________________________________, що діє на підставі _______________________________________________ (далі – Замовник), з другої сторони, уклали цей Договір про наступне:

1. Предмет Договору.

1.1. За цим Договором Уповноважений орган надає Замовнику в тимчасове користування окремі елементи благоустрою комунальної власності (далі – Об’єкт), з метою встановлення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (ПТС)

1.2. Характеристика ПТС:

1.2.1. Площа по зовнішньому контуру _____________ кв.м.

1.3. Характеристика Об’єкта:

1.3.1.Вид_________________________________________________________________________________________

(тротуар, бруківка, газон, інше).

1.3.2.Адреса (місцезнаходження) ____________________________________________________________________

2. Строк дії та дія Договору.

2.1. Цей Договір вступає в дію з дня його підписання Сторонами та діє до «____»___________20___р.

2.2. Право на користування Об’єктом виникає у Замовника після укладення Договору та його реєстрації.

2.3. Дія Договору припиняється у випадку:

2.3.1. Закінчення строку, на який його було укладено.

2.3.2. Дострокового розірвання Договору за взаємною згодою Сторін. За взаємною згодою Сторін Договір розривається не пізніше, як в місячний термін із дня досягнення домовленості Сторін про його розірвання.

2.3.3. Вступу в законну силу відповідного рішення суду про дострокове розірвання Договору на вимогу однієї із сторін.

2.3.4. Ліквідації юридичної особи, припинення діяльності фізичної особи підприємця.

2.3.5. Відмови Уповноваженого органу від Договору.

Уповноважений орган має право відмовитись від цього Договору і вимагати повернення ЗамовникомОб’єкту, якщо останній не здійснив плату за користування, визначену згідно з п.4.2 цього Договору, протягом 10днівпісля підписання Договору абоприйнято рішення виконавчого комітету міської ради про скасування рішення про погодження на розміщення та облаштування ПТС.

У разі такої відмови Договір вважається розірваним з дня одержання Замовником письмового повідомлення Уповноваженого органу про припинення Договору.

Письмове повідомлення Уповноваженого органу про припинення Договору чи відмову від Договору вважається одержаним Замовником, якщо:

- це повідомлення вручено уповноваженому представнику Замовника, який одночасно з одержанням повідомлення розписується на другому примірнику повідомлення, що залишається вУповноваженого органу. При цьому повноваження представника повинні бути підтверджені довіреністю чи витягом з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, або

- це повідомлення надіслано ЗамовникуУповноваженим органом поштою рекомендованим листом із рекомендованим повідомленням про вручення поштового повідомлення адресату. Таке повідомлення надсилається за адресою місцезнаходження Замовника, або за адресою, за якою здійснено реєстрацію Замовника – юридичної чи фізичної особи – суб’єктів підприємницької діяльності.

2.4. Договір може бути розірваний достроково на вимогу однієї із сторін за рішенням суду в разі невиконання або неналежного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором та з інших підстав, передбачених чинним законодавством, в тому числі:

2.4.1. Замовник використовує об’єкт Договору не за призначенням.

2.4.2. Замовник не виконує умов Договору.

2.4.3.Замовник не підтримує в належному санітарному стані прилеглу територію, належний експлуатаційний стан ПТС та відповідного технологічного обладнання.

2.5. Термін функціонування ПТС протягом року з_________________до _____________________-.

 

3. Внесення змін до Договору.

3.1. Умови Договору зберігають силу протягом всього строку дії цього Договору.

3.2. Зміни та доповнення, що вносяться до цього Договору, розглядаються сторонами в місячний термін з дня отримання відповідного письмового звернення від однієї сторін до іншої. Всі зміни та доповнення до Договору за погодженням сторін оформляються письмовими Угодами, підписаними уповноваженими особами сторін.

3.3. Одностороннє внесення змін до Договору не допускається. На вимогу однієї із сторін зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені за рішенням суду.

4. Плата та порядок  розрахунків за Договором.

4.1. Розмір плати за користування 1 кв. м становить _______ грн. на місяць.

4.2.Загальний розмір плати за користування Об’єктом становить ______ грн ______коп. на місяць (далі – плата за користування).

4.3. Плату за користування Об’єктом Замовник, незалежно від наслідків його господарської діяльності, сплачує в безготівковому порядку на поточний рахунок Уповноваженого органу  за період дії погодження на розміщення та облаштування ПТС згідно рішення виконавчого комітету міської ради.

4.5. У разі необхідності здійснення будівництва згідно з містобудівною документацією на місці розташування ПТС та внесення плати, плата повертається Замовнику.

4.6. У випадку порушень умов Договору Замовником, сплачена сума не повертається.

4.7. Уповноважений орган не має статусу платника податку на прибуток підприємств на загальних підставах.

4.8. Плата за користування об’єктом здійснюється за період функціонування ПТС зазначений в п.2.5 цього Договору.

 

5. Права та обов’язки сторін.

5.1. Уповноважений орган зобов’язаний:

5.1.1. Надати у тимчасове користування елемент благоустрою комунальної власності ________________________(тротуар, бруківка, інше), площею______кв.м на вул._____________ в м. Тлумач.

5.2. Уповноважений орган має право:

5.2.1 Здійснювати перевірку використання Замовником Об’єкта відповідно до умов Договору.

5.2.2. Вимагати розірвання Договору, якщо Замовник без погодження Уповноваженого органу передав Об’єкт у користування іншій особі, за винятком зміни власника ПТС.

5.2.3. Здійснювати контроль за санітарним станом і зовнішнім виглядом Об’єкта з дати підписання даного Договору і до його припинення.

 

5.3. Замовник зобов’язаний:

5.3.1. Використовувати Об'єкт відповідно до умов Договору.

5.3.2. Своєчасно і в повному обсязі сплачувати нарахування.

5.3.3. Постійно утримувати в належному санітарному стані прилеглу територію (на відстані 6 м по периметру ПТС або до проїжджої частини дороги чи до меж земельної ділянки іншого суб’єкта).

5.3.4. Встановити поруч ПТС урну(и) для сміття.

5.3.5. Укласти угоду на вивіз твердих побутових відходів (згідно з нормами накопичення).

5.3.6. Підтримувати належний експлуатаційний стан ПТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується.

5.3.7. Дотримуватися під час експлуатації ПТС вимог щодо забезпечення його технологічної безпеки функціонування.

5.3.8. Дотримуватись вимог Закону України «Про засади державної мовної політики» від 03.07.2012р. №5029-VI, рішень виконавчого комітету міської ради та рішень міської ради з питань розміщення тимчасових споруд, зовнішньої реклами і вивісок, використовувати ліцензійну музичну продукцію.

5.3.9. Виконувати приписи контролюючих органів, що вказують на необхідність усунення порушень, недоліків зовнішнього вигляду чи санітарно-технічного стану ПТС або прилеглої території.

5.3.10. Не встановлювати поруч ПТС гральні автомати, призначені для проведення азартних ігор.

5.3.11. Не вносити доповнення або зміни до зовнішнього вигляду ПТС без попереднього погодження проектної документації з ЖКГ, транспорту та благоустрою виконавчого комітету міської ради.

5.3.12. Не передавати право розміщення об’єкта третім особам, за винятком зміни власника.

5.3.13. Демонтувати ПТС і торговельне обладнання та повернути Об’єкт Уповноваженому органу протягом десяти календарних днів після припинення дії Договору.

5.3.14. У тижневий термін повідомити Уповноважений орган про зміну адреси для листування, зміну банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЗКПО, припинення діяльності суб’єкта господарської діяльності.

5.4. Замовник має переважнеправо на укладення Договору на новий строк при належному виконанні умов.

6. Порядок повернення Об'єкта

6.1.Після припинення терміну дії Договору Замовник повертає Уповноваженому органу елементи благоустрою у належному технічному та санітарному стані.

6.2. Днем припинення Договору є:

- день закінчення терміну дії Договору;

- у випадку припинення дії Договору за взаємною згодою Сторін – день укладення письмової угоди про припинення дії цього Договору, або інша дата, зазначена у цій угоді,

- у випадку відмови від Договору Уповноваженим органом – день одержання Замовником письмового повідомлення Уповноваженого органу про відмову від Договору у встановленому п. 2.3.5. Договору.

- у випадку розірвання Договору за рішенням суду, визнання його недійсним, неукладеним, застосування наслідків нікчемної угоди – день набрання рішенням суду законної сили.

6.3. Уповноважений орган, у випадку погіршення властивостей елементів благоустрою, пов'язаних із зміною їх стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному Сторонами.

6.4. Якщо Сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спір розв'язується у судовому порядку.

7. Відповідальність Сторін.

7.1. За невиконання або неналежне виконання умов визначених Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та даним Договором.

7.2. У випадку порушення Замовником терміну сплати або внесення плати за Об'єкт не в повному обсязі, Замовник сплачує Уповноваженому органу пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період прострочення терміну сплати, розрахованої за кожний день прострочення платежу від суми заборгованості, що склалася з моменту виникнення заборгованості, включаючи день сплати заборгованості.

7.3. При погіршенні стану або знищенні Об'єкта з вини Замовника, останній відшкодовує Уповноваженому органу реальні збитки в розмірі вартості Об'єкта, при умові, що не зможе довести, що погіршення сталося не з її вини. Сума реальних збитків визначається в порядку, встановленому чинним законодавством.

7.4. У випадку невиконання Замовником обов’язку щодо повернення Уповноваженому органу об’єкту згідно вимог Договору, він сплачує Уповноваженому органу неустойку в розмірі подвійної плати за користування Об’єктом. Нарахування неустойки проводиться за весь період безпідставного користування Об’єктом Замовником.

7.5. До вимог щодо стягнення із Замовника плати за користування, а також неустойки, передбаченої цим Договором встановлюється позовна давність тривалістю у три роки.

7.6. Сторони не несуть відповідальності за порушення Договору, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою і не несе відповідальності за порушення Договору, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів щодо належного виконання цього Договору.

7.7. Усі спори, пов'язані з виконанням Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

8. Прикінцеві положення.

8.1. Договір підлягає реєстрації у відділі фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради, Реєстрація здійснюється у день підписання Договору Сторонами.

8.2. По всіх питаннях, що не врегульовані Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

8.3. Додаткові угоди та додатки до Договору є його невід'ємними частинами і мають юридичну силу, якщо вони укладені у тій самій формі, що й Договір.

8.4. Замовник несе повну відповідальність за правильність вказаних ним в Договорі реквізитів та зобов'язується повідомляти в письмовій формі іншу Сторону про зміну поштових, розрахунково-платіжних та інших реквізитів у десятиденний термін, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов'язаних із цим несприятливих наслідків.

8.5. Договір складений українською мовою, при повному розумінні Сторонами його умов та термінології.

8.7. Після закінчення терміну дії цього Договору подальші взаємовідносини Сторін регулюються укладанням нового Договору.

8.8. Сторони при укладанні даного Договору ознайомленні з його текстом, змістом та умовами, а також з нормами Цивільного кодексу України, які нами попередньо обговорені. Укладання цього Договору відповідає спільному волевиявленню.

8.9. Договір складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. Один примірник зберігається в відділі фінансів, бухгалтерського обліку та звітності виконавчого комітету міської ради., другий – у Замовника.

8.10. Припинення дії Договору є підставою для припинення дії рішення виконавчого комітету міської ради про погодження на розміщення та облаштування ПТС.

9. Юридичні адреси та банківські реквізити сторін.

 

 

 

 

Звіт

Про результати базового відстеження регуляторного акта –

проекту рішення міської ради від 22.05.2018 р. № 624-21/2018 «Про затвердження Положення  про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ»

 

п/п

Зміст

 

1.

Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер

Проект рішення Тлумацької міської ради ОТГ «Про затвердження «Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження  підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ» від 22.05.2018 р. № 624-21/2018

 

2.

Назва виконавця заходів з відстеження

 

Відділ житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою виконавчого комітету Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади

3

Цілі прийняття акта

 

Врегулювання порядку тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності

4

Строк виконання заходів з відстеження

 

 

23.05.2018р. – 22.06.2018р.

5

Тип відстеження

Базове

6

Методи одержання результатів відстеження

 

      Статистична (інформація органу виконавчої влади, статистичні дані, опитування.)

7

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних

 

 

Інформація про кількість наданих дозволів за розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності за період з січня по грудень 2017р.

Проект рішення міської ради "Про затвердження Положення про тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд для провадження  підприємницької діяльності на території Тлумацької ОТГ" був оприлюдений на офіційному веб-сайті Тлумацької міської ради з 23.05.2018 до 22.06.2018 з метою отримання пропозицій та зауважень від зацікавлених осіб. До даного проекту рішення не надходили зауваження та пропозиції

8

Кількісні та якісні значення показників результативності 

Кількість наданих дозволів за розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності становить – 37 тимчасові споруди.

Обсяг надходжень до бюджету за розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, торгових майданчиків, стаціонарних атракціонів – 81498,16 грн

 

9

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

 

          При прийнятті даного регуляторного акта для органів місцевого самоврядування результатом буде організація порядку використання окремих елементів благоустрою міської комунальної власності для розміщення та функціонування тимчасових споруд торговельного, побутового та соціально-культурного призначення  з метою отримання додаткових надходжень до місцевого бюджету.

           Для суб’єктів господарювання, які отримуватимуть погодження на розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності буде визначено порядок використання окремих елементів благоустрою.                     

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь