A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Реєстрація місця проживання/перебування

Tlumach_small 771

 

Згідно з вимогами ISO 9001

Введено в дію з ________2016 року

 

ІК-81/05

Версія 01

Змінено сторінок 00/02

 

Виконавчий комітет Тлумацької міської ради ОТГ

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

Реєстрація місця проживання/перебування

 

 

Оригінал: уповноважений з питань СУЯ

копії: згідно з реєстром розсилки

 

 

Розробник:

 

Перевірено:

Затверджую:

 

Головний спеціаліст відділу організаційної і кадрової роботи  та документообігу

Тлумацької ОТГ

____________ С.Нижник

 

 

Уповноважений з питань  СУЯ

 

___________

 

Міський голова - ОТГ

 

 

_________ Р.Круховський

 

"___"_________ 2017  р.

 

"___"_________ 2017  р.

 

"___   "_________ 2017  р.

 

1

 

Орган, що надає послугу

 

 реєстраційних процедур Тлумацької  міської ради  ОТГ

                               м. Тлумач

2

 

Місцезнаходження суб’єкта  надання адміністративних послуг, їх телефони, електронні адреси

 

Центр надання адміністративних послуг

 

 

3

Перелік необхідних документів

1) заяву;

2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України:

у вигляді книжечки (зразка 1993 року) - шляхом проставлення в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1 або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 2;

у формі картки (зразка 2015 року) - шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру (далі - Реєстр). У разі непідключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки. тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист.) Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження.

3) квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

4) документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі, - ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи.

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи, - довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту;

проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, - довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

 4

Порядок та спосіб подання документів

Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг

5

Оплата

Адміністративна послуга надається платно.

 

 

Адміністративний збір - 0,0085 vінімальної заробітної плати або 27,20 грн.протягом встановленого строку

 

 

6

Термін виконання

Реєстрація місця проживання/перебування здійснюється в день подання документів

 

7

Результат послуги

Реєстрація місця проживання/перебування

8

Спосіб отримання відповіді (результату)

Шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг.

9.

Законодавчо-нормативна основа

Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» від 11.12.2003 № 1382-IV

Постанова Кабінету Міністрів країни від 02.03.2016 №207

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь