ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження райдержадміністрації
від 27.03.2020 року №104
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з державної реєстрації переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування)
Тлумацька районна державна адміністрація Івано-Франківської області
______________________________________________________________________________________
(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг)
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги та/або центру надання адміністративних послуг |
|
|||
1 |
Місцезнаходження |
78001, Івано-Франківська обл., м. Тлумач, вул. Макуха буд.14А |
||
2 |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок, середа, четвер: 8.00 – 17.15 Вівторок: 8.00 – 20.00 П’ятниця: 8.00 – 16.00 Без перерви на обід Вихідні дні: субота, неділя |
||
3 |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
(03479)2-35-70, e-mail:cnaptlumach@ukr.net, веб-сайт: ww2.if.gov.ua/tlumatska |
||
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
|||
4 |
Закони України |
Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» |
||
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
– |
||
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 № 3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за № 1500/29630; наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за № 200/28330; наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за № 427/28557 |
||
Умови отримання адміністративної послуги |
|
|||
7 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник) |
||
8 |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про державну реєстрацію переходу з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа; примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі власного установчого документа та затвердження установчого документа; установчий документ юридичної особи; примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує повноваження представника засновника (учасника) юридичної особи – у разі участі представника засновника (учасника) юридичної особи у прийнятті рішення уповноваженим органом управління юридичної особи. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє документ, що відповідно до закону посвідчує особу. У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що підтверджує його повноваження (крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). Для цілей проведення реєстраційних дій документом, що засвідчує повноваження представника, є документ, що підтверджує повноваження законного представника особи, або нотаріально посвідчена довіреність |
||
9 |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням. 2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів* |
||
10 |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Безоплатно |
||
11 |
Строк надання адміністративної послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації. Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення |
||
12 |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»; невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання |
||
13 |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Документи подано особою, яка не має на це повноважень; документи подані до неналежного суб’єкта державної реєстрації; у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; документи суперечать вимогам Конституції та законів України |
||
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці; установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування; повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови |
||
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі**. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення |
||
* Після доопрацювання порталу електронних сервісів, який буде забезпечувати можливість подання таких документів в електронній формі;
**Після впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»