Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Положення про юридичний сектор виконавчого комітету Тлумацької міської ради

 

УКРАЇНА

Тлумацька міська рада

Івано-Франківського району Івано-Франківської області

Фото без опису

 

Рішення

п’ятої  сесії Тлумацької міської ради восьмого скликання

 

Від 11 березня 2021 року

№326-5/2021                                                                                    м. Тлумач

 

Про затвердження Положення

про юридичний сектор виконавчого

комітету Тлумацької міської ради

 

Відповідно до ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи рішення Тлумацької міської ради від 28 січня 2021 року № 241-4/2021 «Про затвердження структури та  загальної чисельності апарату  Тлумацької міської ради та її виконавчих органів в новій редакції», з метою оптимізації та вдосконалення роботи виконавчого комітету міської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективної роботи, міська рада

вирішила:

1. Затвердити Положення про юридичний сектор виконавчого комітету Тлумацької міської ради (додається).

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію міської ради з гуманітарних питань, прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (Мельник О. В.) та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради В.Салітру.

 

 

Міський голова                                                   Ігор Петрук

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено:

 рішення міської ради

від 11.03.2021р. №326-5/2021

 

                                                                    

ПОЛОЖЕННЯ

про юридичний сектор виконавчого комітету Тлумацької міської ради

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Юридичний сектор є структурним підрозділом  виконавчого комітету Тлумацької міської ради, утворюється міською радою, є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядковується виконавчому комітету міської ради, голові міської ради, іншим посадовим особам відповідно до розподілу повноважень, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади, діє у відповідності з цим Положенням.

1.2.   Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, прийнятими в межах його компетенції, а також даним положенням.

 1.3.  Положення про сектор затверджується міською радою. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться сесією міської ради.

1.4.   Реорганізація, ліквідація сектору проводиться за рішенням міської ради.

 

 

2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ СЕКТОРУ

2.1. Основними завданнями Сектору є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативно-правових актів міською радою та її виконавчими органами, а також посадовими особами під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, роз’яснення чинного законодавства України, захист прав та законних інтересів міського голови, міської ради, та її виконавчих органів у судах та інших органах, своєчасне застосування правових норм при здійсненні своїх повноважень виконавчими органами міської ради та їх посадовими особами.

2.2. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

- організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у роботі виконавчих органів ради, захисті їх законних інтересів;

- забезпечує правильне застосування законодавства міською радою та її виконавчим комітетом, інформує міського голову, секретаря ради про необхідність вжиття заходів щодо зміни, призупинення або скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;

- разом з відповідними відділами та службами узагальнює практику застосування законодавства, готує пропозиції щодо вдосконалення його застосування в практичній роботі міської ради та її виконавчих органів;

-  перевіряє на відповідність чинному законодавству України проекти рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови, здійснює правову експертизу нормативно-правових актів, візує їх;

- представляє у встановленому законодавством порядку інтереси Тлумацької міської ради та її виконавчих органів, а також міського голови в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

- забезпечує самопредставництво в установленому законодавством порядку інтересів ради та її виконавчих органів в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів. Вносить пропозиції керівництву ради про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяна шкода.

- приймає участь у розробці проектів розпорядчих актів міської ради, її виконавчого комітету і міського голови, в тому числі нормативного характеру;

- надає правову допомогу депутатам та постійним комісіям міської ради, посадовим особам виконавчих органів міської ради;

- організовує і веде претензійно-позовну роботу міської ради та її виконавчого комітету, дає правову оцінку претензіям, що пред’явлені міській раді та виконавчому комітету у зв’язку з порушенням їх майнових прав і законних інтересів;

- дає правову оцінку проектам господарських та інших договорів, що укладаються міським головою від імені міської ради та її виконавчого комітету;

- сприяє своєчасному вжиттю заходів за актами прокурорського реагування, рішеннями, постановами і ухвалами судів, відповідними документами інших правоохоронних органів;

- проводить роботу, пов’язану із підвищенням рівня правових знань працівників виконавчих органів міської ради, сприяє вивченню чинного законодавства, роз’яснює, існуючу практику його застосування, проводить консультації з правових питань;

- здійснює розгляд звернень громадян з правових питань;

- розглядає за дорученням міського голови звернення фізичних та юридичних осіб з питань, що відносяться до компетенції Сектору і вносить пропозиції щодо вирішення порушених питань;

- бере участь в роботі комісій по розгляду ними галузевих питань;

- здійснює організаційно-правове забезпечення роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради;

- забезпечує належний рівень діловодства, дотримання службової таємниці, з питань, які належать до його компетенції. 

 

3. ПРАВА СЕКТОРУ

 

3.1. Сектор має право:

- перевіряти дотримання законності структурними підрозділами виконавчого комітету та іншими виконавчими органами міської ради;

- за дорученням керівництва міської ради представляти інтереси міської ради та її виконавчих органів в установах та організаціях, в інших управлінських структурах з питань, що входять до його компетенції;

- користуватись в установленому порядку інформаційними базами міської ради та її виконавчих органів, системами зв’язку і комунікацій та іншими технічними засобами;

- брати участь у засіданнях сесій міської ради, нарадах, інших заходах, що проводяться в міській раді, скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

- вимагати від керівництва належних умов праці для працівників сектору, підвищення їх кваліфікації;

- залучати працівників виконавчих органів міської ради та її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

3.2. Сектор в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з органами державної влади органами  місцевого самоврядування, підприємствами, установами  та  організаціями, об'єднаннями громадян.

 

4.СТРУКТУРА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ СЕКТОРУ

4.1. Сектор очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.

4.2. Начальник Сектору:

- зійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань і виконання своїх функцій;

- вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях виконавчого комітету міської ради, сесіях міської ради питань, що належать до компетенції сектору, бере участь у їх засіданнях;

- вносить пропозиції міському голові щодо застосування заходів дисциплінарних стягнень та заохочень до працівників сектору;

- забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності сектору, вживає заходів до його поліпшення;

- вносить пропозиції міському голові щодо структури і штату працівників сектору;

- розробляє посадові інструкції працівників сектору та розподіляє обов’язки між ними, визначає функції та ступінь відповідальності працівників сектору;

- планує роботу сектору, вносить пропозиції до планів роботи виконавчого комітету міської ради;

- від імені сектору та в межах завдань покладених на сектор підписує документи, пов’язані з діяльністю сектору;

- представляє сектор у відносинах з виконавчими органами міської ради, місцевими органами виконавчої влади, іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про сектор;

- забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- несе дисциплінарну відповідальність за невиконання, несвоєчасне або неналежне виконання функцій, покладених на нього в межах і в порядку, встановленому чиним законодавством.

4.3. У разі тимчасової відсутності начальника сектору виконання його обов’язків покладається на головного спеціаліста відділу.

4.4. Працівники сектору призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою згідно із законодавством про службу в органах місцевого самоврядування.

4.5.Посадові інструкції працівників сектору затверджуються міським головою.

4.6. Сектор утримується за рахунок коштів міського бюджету в межах граничної чисельності та фонду оплати  праці структурних підрозділів міської ради.

4.7.Сектор не є юридичною особою.

4.8. Документи, що готуються сектором з питань, що належать до його компетенції, погоджуються міським головою.

4.9. Сектор в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради та іншими виконавчими органами, територіальними представництвами центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

4.10. Особи, винні у порушенні законодавства про службу в органах місцевого самоврядування, притягуються до цивільної, адміністративної або кримінальної  відповідальності згідно з діючим законодавством України.

4.11. Особи, винні у порушенні трудового законодавства, притягуються до дисциплінарної відповідальності.

 

 

 

 

 

Секретар міської ради                                                 М. Кудерський

 

Про внесення змін до рішення міської ради від 11.03.2021р. №326-5/2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь