A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тлумацька міська громада
Тлумацький район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-04 ПРО ВИПЛАТИ СІМ’Ї ЗАГИБЛОГО ПІДЧАС ПРОВЕДЕННЯ АТО ТА БЕЗВІСТИ ЗНИКЛИХ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ,ІНВАЛІДАМ 1 ГРУПИ, ІНВАЛІДНІСТЬ ЯКИХ ПОВЯЗАНА З УЧАСТЮ В АТО

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                  розпорядженням міського голови

                                                                                  Тлумацької міської ради ОТГ

 

      від ________________ р. № _____                                                                               

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 09-04

 

ПРО виплати Сім’ї загиблого підчас проведення ато та безвісти зниклих військовослужбовців,інвалідам 1 групи, інвалідність яких повязана з участю в АТО

 

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання соціальних

                                                                                послу

1

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 rs.tlumach@ukr.net

3

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

5

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)

вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 rs.tlumach@ukr.net

вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 rs.tlumach@ukr.net

6

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

7

Перелік документів,необхідних для отримання послуг

1.Заява

2.Копія паспорта з (представленням оригіналу)

3.Реєстраційний номер картки платника податків(з предявленням оригіналу)

4.Копія свідоцтва про смерть особи-учасника АТО (з пред’явленням оригіналу)

5.Копія документу що підтверджує безпосередню участь померлого у проведенні АТО

6.Довідка про склад сімї

7.Банківські реквізити для перерахування допомоги

8.Для громадян з інвалідністю копія інвалідного посвідчення (з пред’явленням оригіналу)

8

Порядок подання документів

Документи подаються одним із членів сімї учасника АТО

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

9

Закони України

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

10

Акти центральних органів виконавчої влади

Рішення Тлумацької міської раади ОТГ від 21 лютого 2019 року 3 919-27/27/2019 «Про Комплексну програму соціального захисту населення Тлумацької міської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки» зі змінами від 24.05.2020р. №1434-39/2020;

 Від 28.01.2020р.№17-р

 

 

Умови отримання адміністративної послуги

11

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно

12

Строк надання

Протягом 10 днів після надходження заяви громадянина.

   13

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто або через законного представника: по телефону або поштою

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь