ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-05 Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-05
Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
||||||
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
||||||
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
||||||
4. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора) |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники |
|||||
5. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора) |
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
|||||
6. |
Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора) |
Час прийому громадян: Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
Час прийому громадян: Понеділок, середа з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
|||||
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
|
||||||
8. |
Порядок та спосіб подання документів |
У паперовій формі :
або
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
|
||||||
9. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Послуга безоплатна.
|
||||||
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Послуга надається протягом 10 робочих днів. |
||||||
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
||||||
12. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення). |
||||||
13. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
|
||||||
14. |
Примітка |
1. Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою не вимагається, якщо земляні та ремонтні роботи здійснюються: - особами, які мають документ на право власності або право користування земельною ділянкою, де проводяться роботи (в тому числі право земельного сервітуту); - у складі підготовчих або будівельних робіт, право на виконання яких оформлене у встановленому порядку і зазначені роботи не виходять за межі земельної ділянки, наданої під будівництво. При цьому на місці проведення робіт у виконавця робіт повинні бути документи, що підтверджують відсутність необхідності отримання дозволу (документи щодо права власності чи користування земельною ділянкою, документ на право здійснення підготовчих чи будівельних робіт, зареєстрований у встановленому порядку) та робочі схеми, проекти. За відсутності таких документів такі роботи вважаються самовільними. 2. Видача планового дозволу на проведення робіт, пов’язаних з розкопуванням проїжджої частини центральних, магістральних вулиць та шляхів, проводиться тільки на підставі розпорядженням міського голови, погодженої Державтоінспекцією схеми організації дорожнього руху. На другорядних вулицях (в межах червоної лінії) замовник (підрядник) погоджує з Державтоінспекцією схему організації дорожнього руху в місці проведення робіт. При проведенні робіт, пов'язаних з розкопуванням проїзної частини вулиць, де такі роботи можуть призвести до повного перекриття руху автотранспорту, видача дозволу проводиться на підставі розпорядження міського голови, погодженої Державтоінспекцією схеми організації дорожнього руху та тимчасової схеми об'їзду. 3. Якщо роботи в установлені дозволом терміни з різних причин не були виконані, суб’єкт господарювання повинен не пізніше 2 днів до закінчення терміну дії дозволу подати на ім’я керівника суб'єкту надання адміністративної послуги письмову заяву, із зазначенням причини продовження терміну дії дозволу та терміну продовження. Виконання робіт по закінченню терміну вказаного в дозволі (без продовження дозволу) заборонено. Роботи вважаються самовільними і негайно припиняються. 4. Зупинення дії дозволу та його анулювання здійснюється суб'єктом надання адміністративної послуги на підставі та в порядку, визначеному Положенням про порядок оформлення, видачу дозволів та супровід робіт, пов’язаних з порушенням об’єктів благоустрою на території м. Вінниці, затвердженим рішенням виконкому міської ради від 01.11.2012 року №2668, із дотриманням вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». |