ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-22 Надання рішення пропереведення житлового будинку (приміщення) у нежитлове
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-22
Надання рішення пропереведення житлового будинку (приміщення) у нежитлове
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
||||||
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
||||||
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
||||||
4. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора) |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники |
|||||
5. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора) |
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
|||||
6. |
Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора) |
Час прийому громадян: Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
Час прийому громадян: Понеділок, середа з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
|||||
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Заява встановленого зразка. 2. Копія документа, що посвідчує право власності на житлове приміщення. 3. Копія технічного паспорта. 4. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або копію свідоцтва про державну реєстрацію (для фізичних осіб-підприємців та усіх юридичних осіб незалежно від форми власності). 5. Копія паспорту громадянина України або інший документ, передбачений ст. 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». 6. Технічний висновок про стан будівельних конструкцій житлового будинку, в якому зазначено можливість існуючих інженерних мереж будинку забезпечити нежитлове приміщення (у випадку надання згоди на його переведення) необхідними житлово-комунальними послугами та можливість реконструкції приміщення під об’єкт для провадження підприємницької та/або непідприємницької діяльності, розроблений спеціалізованою організацією та виданий сертифікованим експертом. У технічному висновку повинні бути графічні та текстові матеріали з запропонованим архітектурним рішенням фасаду та/або прибудови у формі кольорового ескізу та переліком робіт з реконструкції, які планує здійснити власник при переведенні приміщення з житлового в нежитлове в двох примірниках. 7. Довідка, видана уповноваженим органом, що підтверджує відсутність зареєстрованих мешканців в житловому приміщенні. 8. Довідки від суб’єктів господарювання, що надають житлово-комунальні послуги (з централізованого водо-, газо-, тепло-, електропостачання, з управління будинком або з утримання будинку, споруд та прибудинкової території) про відсутність заборгованості за житловокомунальні послуги. 9. У разі віднесення житлового будинку до об’єктів культурної спадщини - дозвіл на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення, що виданий відповідним підрозділом Полтавської обласної державної адміністрації. 10. Довідка про реєстрацію місця проживання власника (власників) квартири, що переводиться в нежитловий фонд. 11. Копія правовстановлюючого документу на земельну ділянку, в межах якої знаходиться житловий будинок, у випадку будівництва окремого (капітального) входу, вбудови або прибудови. 12. Згода співвласників багатоквартирного будинку або групи співвласників багатоквартирного будинку (якщо зборами співвласників цій групі надані такі повноваження) щодо переведення квартири з житлового в нежитловий фонд, за яку проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 75 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку. У випадку створення в будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі - ОСББ) або житловобудівельний кооператив (далі – ЖБК) надання згоди на переведення квартири з житлового в нежитловий фонд приймається в порядку, встановленому Статутом. Надається за умови, що переведення житлового приміщення в нежитлове, пов’язане з втручанням (переоснащенням) в спільне майно багатоквартирного будинку. Вказана згода також необхідна у разі використання земельної ділянки в межах прибудинкової території, якщо право власності або користування на неї зареєстровано у встановленому законодавством порядку за співвласниками багатоквартирного будинку. |
||||||
8. |
Порядок та спосіб подання документів |
У паперовій формі :
або
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
|
||||||
9. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Послуга безоплатна.
|
||||||
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Послуга надається протягом 30 календарних днів. |
||||||
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
||||||
12. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення). |
||||||
13. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
|