ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №04-06 Державна реєстрація взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №04-06
Державна реєстрація взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
4. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Для взяття на облік безхазяйного нерухомого майна подаються: - заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор, уповноважена особа встановлює особу заявника) Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця. У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів
|
5. |
Порядок та спосіб подання документів |
За заявою заявника, органу місцевого самоврядування, шляхом звернення до органу державної реєстрації прав у паперовій формі або шляхом подання її в електронній формі через веб-портал Мін’юсту. Документи подаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженим представником. |
6. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Адміністративна послуга надається безоплатно.
|
6.1 |
нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Ст.34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року №1952-IV. |
7. |
Строк надання адміністративної послуги |
У строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав. |
8. |
Результат надання адміністративної послуги |
За результатом розгляду заяви державний реєстратор вносить відповідний запис до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і виготовляє витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій чи електронній формах; приймає рішення про відмову у взятті на облік безхазяйного майна. |
9. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Особисто або в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу. |
10. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року №1952-IV. Порядкок державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою КМУ від 25.12.2015 № 1127 Наказ Міністерства юстиції України від 21.11.2016 № 3276/5 «Про затвердження Вимог до оформлення заяв та рішень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень». |