A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тлумацька міська громада
Тлумацький район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-01 Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                             розпорядженням міського голови

                                                                             Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                від ________________ р. № _____

                                                                               

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-01

Державна реєстрація народження фізичної особи та її походження

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

Tlumachtsnap@ukr.net

 rs.tlumach@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

5.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)

вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

6.

Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора)

Час прийому громадян:

Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

Час прийому громадян:

Понеділок, середа з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

7.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява (встановленої форми).
  2. Паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків (одного з них).
  3. Паспорт або паспортний документ, що посвідчує особу заявника, у разі якщо державна реєстрація народження проводиться не батьками, а іншою особою.
  4. Документ, який є підставою для внесення відомостей про батька дитини (свідоцтво про шлюб, спільна заява матері та батька дитини, заява матері, рішення суду). За відсутності свідоцтва про шлюб підтвердженням зареєстрованого шлюбу може бути відмітка про його державну реєстрацію в паспортах або паспортних документах матері та батька дитини.
  5. Медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о), що видається закладами охорони здоров'я незалежно від підпорядкування та форми власності, де приймаються пологи.

 

У разі народження дитини поза закладом охорони здоров'я подається:

  • Медичне свідоцтво про народження або медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма № 103-1/о).
  • Висновок про підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я.

 

Для державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше подається:

  • Медичне свідоцтво про народження.
  • Медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу.

 

У випадку народження дитини на морському, річковому, повітряному судні, у потязі або в іншому транспортному засобі подається:

  • Акт, складений відповідними посадовими особами (капітаном судна, командиром, начальником потяга тощо) за участю двох свідків і лікаря або фельдшера (якщо лікар або фельдшер були на транспортному засобі).

У разі відсутності лікаря або фельдшера державна реєстрація народження проводиться на підставі вказаного акта та медичної довідки про перебування дитини під наглядом лікувального закладу.

 

У разі мертвонародження подається:

  • Лікарське свідоцтво про перинатальну смерть (форма № 106-2/о).

 

Якщо реєстрація народження дитини, народженої в іншій державі, не була проведена компетентним органом такої держави або дипломатичним представництвом чи консульською установою України, подається:

  • Медичний документ іншої держави, що підтверджує факт народження дитини, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

 

За відсутності підстав для державної реєстрації народження, визначених вище, державна реєстрація народження проводиться на підставі:

Рішення суду про встановлення факту народження даною жінкою.

8.

Порядок та спосіб подання документів

У паперовій формі подають:

  1. Батьки дитини.
  2. Один з батьків дитини.
  3.  У разі смерті батьків або в разі якщо вони з інших причин не можуть зареєструвати народження – родичі, інші особи уповноваженого представника закладу охорони здоров'я, в якому народилась дитина або в якому на час подання документів вона перебуває.

 

  • В електронній формі документи подаються через веб-портал Міністерства юстиції України батьком або матір’ю дитини, яких ідентифіковано шляхом використання кваліфікованого електронного підпису, електронної системи ідентифікації «Bank ID» чи засобу ідентифікації особи, який дає можливість однозначно ідентифікувати заявника. Реєстрацію в такому разі проводить відділ державної реєстрації актів цивільного стану.

9.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Послуга безоплатна.   

 

10.

Строк надання адміністративної послуги

Послуга надається в день звернення.

11.

Результат надання адміністративної послуги

 

  1. Свідоцтво про народження дитини (крім мертворнародженої).
  2. Довідка про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про батька – якщо при державній реєстрації народження дитини відомості про батька внесені за вказівкою матері у заяві про державну реєстрацію народження відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України.
  3. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації народження.
 
 

12.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

    1. Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.
    2. Через представника (законного представника). Представник (законний представник) додатково подає:
    1. документ, що посвідчує особу представника;
    2. документи, що підтверджують повноваження особи діяти від імені іншої особи:
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника особи

або довіреність, посвідчена в установленому законом порядку.

13.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  1. Сімейний кодекс України.
  2. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
  3. Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 р. №7-93 «Про державне мито».
  4. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.01.2013 р. №9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я».
  5. Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 р. №1064.
  6. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 р. №52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 р. №3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 р. за №719/4940.

14.

Примітка

Державна реєстрація народження дитини проводиться не пізніше одного місяця з дня її народження, а у разі народження дитини мертвою - не пізніше трьох днів.

Державна реєстрація народження дитини проводиться за місцем народження дитини або за місцем проживання її батьків чи одного з них.

Якщо батьки дитини не перебувають у шлюбі, то народження дитини може бути зареєстроване за місцем проживання особи, яка визнає себе батьком дитини, якщо із заявою про державну реєстрацію народження ця особа одночасно подає заяву про визнання батьківства.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь