ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-02 Державна реєстрація шлюбу
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-02
Державна реєстрація шлюбу
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
|||||
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
|||||
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
|||||
4. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора) |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники |
||||
5. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора) |
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
||||
6. |
Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора) |
Час прийому громадян: Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
Час прийому громадян: Понеділок, середа з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
||||
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Документи, які підтверджують факти, що є причиною для проведення державної реєстрації шлюбу в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця (у разі вагітності нареченої, народження нею дитини та якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого). |
|||||
8. |
Порядок та спосіб подання документів |
У паперовій формі:
При цьому державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого з пред'явленням для посвідчення їх особи і віку паспортів громадянина України або паспортних документів іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства.
|
|||||
9. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Послуга платна. Розмір плати : Державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).
Від сплати державного мита звільняються:
особи з інвалідністю I та II груп.
|
|||||
9.1 |
Реквізити |
|
|||||
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу. За наявності поважних причин керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку. У разі вагітності нареченої, народження нею дитини, а також якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця. |
|||||
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|||||
12. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
У паперовій формі: Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу. |
|||||
13. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
|