A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тлумацька міська громада
Тлумацький район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-02 Державна реєстрація шлюбу

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                             розпорядженням міського голови

                                                                             Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                від ________________ р. № _____

                                                                               

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-02

Державна реєстрація шлюбу

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

Tlumachtsnap@ukr.net

 rs.tlumach@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

5.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)

вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

6.

Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора)

Час прийому громадян:

Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

Час прийому громадян:

Понеділок, середа з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

7.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява (встановленої форми).
  2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) жінки і чоловіка.
  3. Документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.
  4. Посвідка на постійне чи тимчасове проживання іноземця на території України.
  5. Документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (якщо шлюб повторний).
  6. Документ, що підтверджує сплату державного мита або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати державного мита.
  7. Якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом.
  8. Рішення суду, яким надано право на шлюб, - для осіб, які не досягнули шлюбного віку (18-ти років).
  9. Документ, який підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу – якщо наречені порушують питання про проведення державної реєстрації шлюбу з поважних причин до закінчення встановленого законодавством строку.

Документи, які підтверджують факти, що є причиною для проведення державної реєстрації шлюбу в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця (у разі вагітності нареченої, народження нею дитини та якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого).

8.

Порядок та спосіб подання документів

У паперовій формі:

    1. Особисто подають чоловік та жінка.
    2. Якщо жінка та / або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені.

При цьому державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого з пред'явленням для посвідчення їх особи і віку паспортів громадянина України або паспортних документів іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства.

  • В електронній формі шляхом подання заяви про державну реєстрацію шлюбу з накладенням електронних цифрових підписів через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

9.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Послуга платна.

Розмір плати :

Державне мито у розмірі 0,05 неоподаткованого мінімуму доходів громадян (0,85 грн).

 

Від сплати державного мита звільняються:

  • громадяни, віднесені до категорій 1 і 2 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи;
  • громадяни, віднесені до категорії 3 постраждалих  внаслідок Чорнобильської катастрофи, - які постійно проживають до відселення чи самостійного переселення або постійно працюють на території зон відчуження, безумовного (обов'язкового) і гарантованого добровільного відселення, за умови, що вони за станом на 1 січня 1993 року прожили або відпрацювали у зоні безумовного (обов'язкового) відселення не менше двох років, а у зоні гарантованого добровільного  відселення - не менше трьох років;
  • громадяни, віднесені до категорії 4 потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, які постійно працюють і проживають або постійно проживають на території зони посиленого радіоекологічного контролю, за умови, що за станом на 1 січня 1993 року вони прожили або відпрацювали в цій зоні не менше чотирьох років;
  • особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни та сім'ї воїнів (партизанів), які загинули  чи пропали безвісти, і прирівняні до них у встановленому порядку особи;

особи з інвалідністю I та II груп.

 

9.1

Реквізити

 

10.

Строк надання адміністративної послуги

Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу.

За наявності поважних причин керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку.

У разі вагітності нареченої, народження нею дитини, а також якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця.

11.

Результат надання адміністративної послуги

 

  1. Свідоцтво про шлюб кожному з подружжя.

 

  1. Письмова відмова у проведенні державної реєстрації шлюбу.
 
 

12.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

У паперовій формі:

Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.

13.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  1. Сімейний кодекс України.
  2. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
  3. Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 р. №7-93 «Про державне мито».
  4. Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 р. №1064.
  5. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 р. №52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 р. №3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 р. за №719/4940.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь