Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-03 Державна реєстрація смерті

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                             розпорядженням міського голови

                                                                             Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                від ________________ р. № _____

                                                                               

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №06-03

Державна реєстрація смерті

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

Tlumachtsnap@ukr.net

 rs.tlumach@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

5.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)

вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

6.

Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора)

Час прийому громадян:

Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

Час прийому громадян:

Понеділок, середа з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

7.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява (встановленої форми).
  2. Документ встановленої форми про смерть, виданий закладом охорони здоров’я або судово-медичною установою:
  • лікарське свідоцтво про смерть (форма № 106/о);
  • фельдшерська довідка про смерть (форма № 106-1/о);
  • лікарське свідоцтво про перинатальну смерть.
  1. За відсутності документів, вказаних у пункті 2 подається:
  • рішення суду про оголошення особи померлою;
  • рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
  • повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України у разі реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
  • повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятора, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть.
  1. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства), пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого (у разі їх наявності).

Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця, особи без громадянства) заявника.

8.

Порядок та спосіб подання документів

У паперовій формі:

    1. Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.
    2. Через представника (законного представника). Представник (законний представник) додатково подає:
    1. документ, що посвідчує особу представника;
    2. документи, що підтверджують повноваження особи діяти від імені іншої особи:
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника особи

або

  • довіреність, посвідчена в установленому законом порядку.

9.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Послуга безоплатна.

10.

Строк надання адміністративної послуги

Послуга надається в день звернення.

11.

Результат надання адміністративної послуги

 

  1. Свідоцтво про смерть.
  2. Довідка про смерть для отримання допомоги на поховання.
  3. Письмова відмова в проведенні державної реєстрації смерті.  
 
 

12.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

    1. Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.
    2. Через представника (законного представника). Представник (законний представник) додатково подає:
    1. документ, що посвідчує особу представника;
    2. документи, що підтверджують повноваження особи діяти від імені іншої особи:
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника особи

або

довіреність, посвідчена в установленому законом порядку.

13.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  1. Закон України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».
  2. Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 «Про державне мито».
  3. Порядок ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 р. №1064.
  4. Правила державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 р. №52/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24.12.2010 р. №3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 р. за №719/4940.

14.

Примітка

Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті або виявлення трупа, а в разі якщо неможливо одержати документ закладу охорони здоров'я або судово-медичної установи, - не пізніше п'яти днів.

Державна реєстрація смерті за заявою, поданою у вказані строки та до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

Державна реєстрація смерті проводиться за місцем проживання заявника у разі:

  • якщо заява надійшла після закінчення одного року з дня настання смерті;
  • встановлення у судовому порядку факту смерті;

звернення для реєстрації смерті особи, оголошеної судом померлою.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь