Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги / центр надання соціальних
послу
|
1
|
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги
|
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)
|
2
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса
|
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,
Івано-Франківської області,
тел. ______________
rs.tlumach@ukr.net
|
3
|
Інформація щодо режиму роботи
|
Графік роботи :
понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15
п’ятниця з 8.00 до 16.00
вівторок з 8.00 до 20.00
без перерви на обід
Час прийому громадян:
понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00
п’ятниця з 8.00 до 15.00
вівторок з 8.00 до 20.00
Вихідні :
субота,неділя
|
4
|
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)
|
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня
|
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники
|
5
|
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)
|
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,
Івано-Франківської області,
тел. ______________
rs.tlumach@ukr.net
|
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,
Івано-Франківської області,
тел. ______________
rs.tlumach@ukr.net
|
6
|
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)
|
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня
|
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники
|
7
|
Перелік документів,необхідних для отримання послуг
|
1.Заява
2.Копія паспорта з (представленням оригіналу)
3.Реєстраційний номер картки платника податків( з пред’явленням оригіналу
4.Пенсійне посвідчення (з пред’явленням оригіналу)
5.Банківські реквізити для перерахування допомог
|
8
|
Порядок подання документів
|
Документи подаються особисто, або довіреною особою.
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
9
|
Закони України
|
Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»
|
10
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Рішення Тлумацької міської раади ОТГ від 21 лютого 2019 року № 919-27/27/2019 «Про Комплексну програму соціального захисту населення Тлумацької міської об’єднаної територіальної громади на 2019-2021 роки» зі змінами від 24.05.2020р.№1434-39/2020;
Від 28.01.2020р.№17-р; положення про КУ «Центр надання соціальних послуг Тлумацької міської ради ОТГ»
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
11
|
Платність (безоплатність) надання
|
Адміністративна послуга надається безоплатно
|
12
|
Строк надання
|
Протягом місяця з дня поступлення заяви.
|
13
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Особисто або через законного представника: по телефону або поштою
|