ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №01-02 Зняття з реєстрації місця проживання / перебування особи
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №01-02
Зняття з реєстрації місця проживання / перебування особи
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
|||||||
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
|||||||
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
|||||||
4. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора) |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники |
||||||
5 |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора) |
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
||||||
6 |
Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора) |
Час прийому громадян: Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
Час прийому громадян: Понеділок, середа з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
||||||
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Якщо дитина не досягла 16 років, подається свідоцтво про народження.
У окремих випадках зняття з реєстрації місця проживання / перебування здійснюється на підставі:
Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.
Зняття з реєстрації місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним із батьків здійснюється за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування). |
|||||||
8. |
Порядок та спосіб подання документів |
У паперовій формі :
або довіреність, посвідчена в установленому законом порядку. |
|||||||
9. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Послуга платна. Розмір плати :
|
|||||||
9.1 |
Реквізити |
? |
|||||||
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Послуга надається в день звернення. |
|||||||
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|||||||
12. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
У паперовій формі:
або довіреність, посвідчена в установленому законом порядку. |
|||||||
13. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 р. №207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру». |