ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-06 Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням міського голови
Тлумацької міської ради ОТГ
від ________________ р. № _____
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-06
Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою
1. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) |
||||||
2. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса |
вулиця Макуха,14а, місто Тлумач, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net rs.tlumach@ukr.net |
||||||
3. |
Інформація щодо режиму роботи |
Графік роботи : понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15 п’ятниця з 8.00 до 16.00 вівторок з 8.00 до 20.00 без перерви на обід Час прийому громадян: понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00 п’ятниця з 8.00 до 15.00 вівторок з 8.00 до 20.00 Вихідні : субота,неділя |
||||||
4. |
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора) |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня |
Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники |
|||||
5. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора) |
вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району, Івано-Франківської області, тел. ______________ Tlumachtsnap@ukr.net |
|||||
6. |
Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора) |
Час прийому громадян: Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
Час прийому громадян: Понеділок, середа з 14.00 до 17.00 Вихідні : субота,неділя |
|||||
7. |
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
2. Схема (проект) проведення земляних та/або ремонтних робіт. У разі проведення аварійних робіт подається схема з нанесенням місця ліквідації аварії. У всіх інших випадках подається проект (водопостачання, водовідведення, електропостачання, реконструкції, газопостачання, благоустрою тощо); 3. Листок-погодження на виконання земляних та/або ремонтних робіт балансоутримувачами об’єктів та інженерних мереж. 4. Договір про відновлення елементів благоустрою (у 2-х екземплярах) |
||||||
8. |
Порядок та спосіб подання документів |
У паперовій формі :
або
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань
|
||||||
9. |
Платність/безоплатність адміністративної послуги |
Послуга безоплатна.
|
||||||
10. |
Строк надання адміністративної послуги |
Послуга надається протягом 10 робочих днів. |
||||||
11. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
||||||
12. |
Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги |
Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення). |
||||||
13. |
Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги |
|