Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-06 Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                   розпорядженням міського голови

                                                                                  Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                      від ________________ р. № _____                                                                                   

                                                                               

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №03-06

Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою

 

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

 rs.tlumach@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги (відділене робоче місце адміністратора)

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Остриня

Віддалене робоче місце адміністратора відділу надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ) в с.Бортники

5.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса (відділене робоче місце адміністратора)

вулиця Лесі Українки, 1а, с. Остриня, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

Tlumachtsnap@ukr.net

вулиця Перемоги, 13, с. Бортники, Тлумацького району,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

Tlumachtsnap@ukr.net

6.

Інформація щодо режиму роботи (відділене робоче місце адміністратора)

Час прийому громадян:

Вівторок, четвер з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

Час прийому громадян:

Понеділок, середа з 14.00 до 17.00

Вихідні :

субота,неділя

7.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

  1. Заява.

     2. Схема (проект) проведення земляних та/або ремонтних робіт. У разі проведення аварійних робіт подається схема з нанесенням місця ліквідації аварії. У всіх інших випадках подається проект (водопостачання, водовідведення, електропостачання, реконструкції, газопостачання, благоустрою тощо);

     3. Листок-погодження на виконання земляних та/або ремонтних робіт балансоутримувачами об’єктів та інженерних мереж.

     4. Договір про відновлення елементів благоустрою (у 2-х екземплярах)

8.

Порядок та спосіб подання документів

У паперовій формі :

    1. Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.
    2. Через представника (законного представника). Представник (законний представник) додатково подає:
    1. документ, що посвідчує особу представника;
    2. документи, що підтверджують повноваження особи діяти від імені іншої особи:
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника особи

або

  • довіреність, посвідчена в установленому законом порядку.

Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

  • Поштою.

9.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Послуга безоплатна

 

10.

Строк надання адміністративної послуги

Послуга надається протягом 10 робочих днів.

11.

Результат надання адміністративної послуги

 

  1. Переоформлення дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
  2. Відмова в переоформленні  дозволу на порушення об’єктів благоустрою у письмовій формі з відповідним обґрунтуванням.

 

 
 

12.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

  1. Особисто – пред’являється документ, що посвідчує особу.

 

  1.  
  2. Через представника, який додатково подає:
    1. документ, що посвідчує особу представника;
    1. документ, що підтверджує повноваження особи діяти від імені іншої особи – довіреність, посвідчена в установленому законом порядку.

Для перевірки повноважень особи, яка уповноважена діяти від імені юридичної особи, адміністратор отримує відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення).

13.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

  1. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» (пункт 14 частини першої статті 10, стаття 26-1).
  2. Закон України від 21.05.1997   №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» (підпункт 17 пункту ,,а’’ ст. 30);
  3. Закон України від 19.05.2011 №3392-VI «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (пункт 144 додатку до закону)
  4. Постанова КМУ від 30.10.2013 р. №870 «Про затвердження Типового порядку видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів». 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь