Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №04-05 Державна реєстрація надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                             розпорядженням міського голови

                                                                                  Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                         від ________________ р. № _____

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА  АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ №04-05

 

Державна реєстрація надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

 

 

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Відділ надання адміністративних послуг(Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Тлумацької міської ради ОТГ)

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги, телефон, електронна адреса

вулиця Макуха,14а, місто Тлумач,

Івано-Франківської області,

тел.­­­­­­­­­­­ ­­­­______________

 Tlumachtsnap@ukr.net

 rs.tlumach@ukr.net

3.

Інформація щодо режиму роботи

Графік роботи :

понеділок середа, четвер з 8.00 до 17.15

п’ятниця  з 8.00 до 16.00

вівторок з 8.00 до 20.00

без перерви на обід

Час прийому громадян:

понеділок середа, четвер з 8.00 до 16.00

п’ятниця  з 8.00 до 15.00

вівторок з 8.00 до 20.00

Вихідні :

субота,неділя

4.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

 Для надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно подаються:

    - заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    Під час формування та реєстрації заяви державний реєстратор встановлює особу заявника.

    Встановлення особи здійснюється за паспортом громадянина України або за іншим документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченим Законом України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».

    Особа іноземця та особа без громадянства встановлюються за паспортним документом іноземця.

    У разі подання заяви уповноваженою на те особою державний реєстратор, уповноважена особа перевіряє обсяг повноважень такої особи на підставі документа, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.

    Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, за допомогою порталу електронних сервісів);

    - документ, що підтверджує сплату адміністративного збору крім випадків, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»

5.

Порядок та спосіб подання документів

За заявою заявника шляхом звернення до органу державної реєстрації прав у паперовій формі або шляхом подання її в електронній формі через веб-портал Мін’юсту.

Документи подаються суб’єктом звернення особисто або уповноваженим представником.

6.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно.

За надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

  • у паперовій формі - 0,025 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб;

у електронній формі - 0,0125 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

6.1

розмір та порядок внесення плати

Отримувач: УДКСУ у Тлумацькому районі

Код ЄДРПОУ: 

37831044

ГУ ДКСУ в Івано-Франківській області 

МФО ГУДКСУ 899998

р/р UA958999980314010530000009572

ККД 22012600

 

6.2

нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Ст.34 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року №1952-IV.

7.

Строк надання адміністративної послуги

У строк, що не перевищує одного робочого дня з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

8.

Результат надання адміністративної послуги

За результатом розгляду заяви державний реєстратор надає інформацію з Державного реєстру прав на нерухоме майно, або приймає рішення щодо відмови в в наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Надається інформаційна довідка з ДРРП у паперовій формі або електронній формі, або рішення про відмову.

9.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

 Особисто або в електронній формі відповідно до законодавства у сфері електронних документів та електронного документообігу.

10.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року №1952-IV. Порядкок державної реєстрації речових  прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою КМУ від 25.12.2015 № 1127

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь