ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ
ДЕРЖСТАТ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ
СТАТИСТИКИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
вул. Василіянок, 6, м. Івано-Франківськ, 76018, тел. (0342) 75-24-77, факс (0342) 53-03-65
E-mail: ifgus@ifstat.gov.ua Web: http//www. ifstat.gov.ua Код ЄДРПОУ 02360599
21.07.2017 |
|
10.1–10/244-281 |
|
|
|
|
|
Прес-випуск
Надходження продукції тваринництва
на переробні підприємства області
у січні–червні 2017 року
Головне управління статистики інформує. У січні–червні 2017р. на переробні підприємства області надійшло 10,5 тис.т сільськогосподарських тварин (у живій масі), що на 5,3% менше, ніж за аналогічний період минулого року, та 16,5 тис.т молока сирого всіх видів (на 18,3% більше). У загальній масі надходження сільськогосподарських тварин на переробку на свині припадає 44,2%, птицю – 36,8%, велику рогату худобу – 18,9%, вівці – 0,1%.
Обсяги закупівлі сільськогосподарських тварин (у живій масі) переробними підприємствами порівняно з січнем–червнем 2016р. збільшились на 9,1% і склали 6,5 тис.т (62,1% загального надходження), молока сирого – на 23,3% (15,5 тис.т, 94,1%). Частка підприємств у масі закуплених сільськогосподарських тварин переробними підприємствами у січні–червні 2017р. становила 95,9% (у відповідному періоді попереднього року – 98,6%) молока, як і торік, – 48,3%.
Середні ціни, за якими переробні підприємства закуповували сільськогосподарських тварин, у січні–червні 2017р. становили 28473 грн за т, молоко – 5470,6 грн за т проти 22556,9 грн та 3986,4 грн за т відповідно у січні–червні 2016р.
Переробними підприємствами у січні–червні 2017р. використано для переробки 2,5 тис.т власно вирощених тварин (у січні–червні 2016р. – 5,1 тис.т) та 1 тис.т власно виробленого молока (1,4 тис.т).
Довідки за телефоном: (0342) 79-20-13, e-mail:ifgus@ifstat.gov.ua.
Більше інформаці: http://www.ifstat.gov.ua/EX_IN/EX-SG.HTM
© Головне управління статистики в Івано-Франківській області, 2017
При використанні інформації посилання на Головне управління статистики в Івано-Франківській області ОБОВ’ЯЗОВЕ.