ВІДБУЛОСЯ ЧЕРГОВЕ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЛУМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОТГ
На черговому засіданні виконавчого комітету Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади, яке відбулось 23 листопада в Народному домі м. Тлумач, під головуванням міського голови Романа Круховського, члени виконавчого комітету заслухали та обговорили питання порядку денного, що стосуються різних сфер життєдіяльності громади. В роботі засідання виконавчого комітету взяв участь начальник відділу економічного розвитку, інвестицій, торгівлі та сільського господарства виконавчого комітету міської ради В.Гузій, мешканці громади .
Розглянуті питання порядку денного: про внесення змін до рішення виконавчого комітету «Про затвердження переліку проектів що можуть реалізовуватися за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад у 2017 році в Тлумацькій міській об’єднаній територіальній громаді Тлумацького району Івано-Франківської області», про підготовку та затвердження заходів по святкуванню Нового Року та Різдв’яних свят , про створення комісії щодо передачі житлового будинку №3 по вул.Кармелюка на баланс ОСББ «Ватра-Тлумач» для самостійного управління,про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами , про надання дозволу на виготовлення проектно-технічної документації по встановленню вуличного освітлення в с. Бортники, про присвоєння поштових адрес, про надання одноразових матеріальних допомог малозабезпеченим категоріям громадян, про затвердження актів обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню.
Згідно розглянутих питань членами виконавчого комітету прийняті відповідні рішення.