Орієнтуємо молодь на вибір майбутнього фаху.
В сучасних умовах важливого значення набуває професійна орієнтація учнівської молоді. З метою ознайомлення молоді з послугами, які надає служба зайнятості, станом ринку праці району, професіями та спеціальностями, що користуються попитом 19 вересня в Тлумацькій районній філії Івано- Франківського обласного центру зайнятості пройшов День відкритих дверей для учнів 9 класу Тлумацької ЗОШ І-ІІІ ступенів. В заході взяли участь 17 осіб.
Захід розпочався екскурсією по філії. Заступник директора –начальник відділу надання соціальних послуг Василь Федорович Кебрин ознайомив учнів з роботою кожного відділу, їх функціями та основними завданнями.
Спілкуючись з молодими людьми, він акцентував увагу присутніх на те, що потреби ринку праці викликають необхідність по-новому ставитись до вибору майбутньої професії, особливу увагу звернув на відновлення в суспільстві престижу робітничих професій та актуальність їх на ринку праці.
Інформація про те, як правильно обирати професію, виходячи із власних здібностей та вмінь, з врахуванням стану здоров'я та попиту на ринку праці, зацікавила школярів. Вони знайомилися з папками – описами професій, задавали питання про вакансії та розмір заробітної плати на підприємствах регіону.
Відвідувачі були ознайомлені також із профдіагностичними методиками та пройшли тестування на визначення особистих здібностей та нахилів. Хлопці та дівчата за результатами тестування отримали поради щодо вибору професії.
На завершення учнів ознайомили з Платформою профорієнтації та розвитку кар’єри Державної служби зайнятості, за допомогою якої учні можуть визначити свої професійні схильності.
Декілька учнів висловили бажання пройти більш глибинне тестування, з метою вибору майбутньої професії.
Даним заходом діти були задоволені і отримали масу позитивних вражень від побаченого і почутого. Проведення таких профорієнтаційних заходів сприяє формуванню у школярів реалістичних уявлень про ринок праці, усвідомлених дій, щодо майбутнього професійного навчання та працевлаштування.