A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Тлумацька міська громада
Тлумацький район, Івано-Франківська область

Створення Центру надання адміністративних послуг у Тлумацькій ОТГ

Дата: 04.09.2019 14:22
Кількість переглядів: 501

 

   Як підвищити якість надання адмінпослуг? Як поводити себе працівнику ЦНАП у неочікуваних ситуаціях? Як правильно звертатися до клієнта? Що робити, коли клієнт перериває бесіду? Над цим розмірковували у Тлумацькій громаді.

   Для працівників Тлумацької міської ради ОТГ та Тлумацької районної державної адміністрації організували навчання «Ділова етика та взаємодія з відвідувачами ЦНАП». Тренінг по четвертому модулю відбувся у рамках проекту «Покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою». Основна мета заходу – вдосконалення практичних навичок щодо виконання основних вимог до впровадження адміністративних послуг та взаємодії з громадянами.

   27-28 серпня 2019 року, відповідно до технічного завдання зі створення ЦНАПу, компанія NIRAS, яка впроваджує компонент 2 Програми «U-LEAD з Європою», в частині створення Центрів надання адміністративних послуг, враховуючи, за результатами аналізу, високу інституційну готовність Тлумацької міської ради об’єднаної територіальної громади та наявність штату працівників,  провела заключний тренінг для персоналу Тлумацької міської ради ОТГ та Тлумацької райдержадміністрації (тренер – Савчин Любов).

   Учасники тренінгу опановували ази ділової етики та технології ефективної комунікації, вивчали техніки активного слухання і безконфліктного спілкування, знайомилися із секретами побудови запитань та боротьби з бар’єрами, які заважають у спілкуванні з клієнтами. Особливу увагу під час заходу приділили гендерному підходу у контексті надання адміністративних послуг.

   Присутні діляться позитивними емоціями та враженнями від тренінгу та наголошують на його доцільності: «Такі заходи дуже важливі, адже якість надання адмінпослуг залежить, у першу чергу, від професійності адміністраторів ЦНАП та їхнього рівня культури,  ділового спілкування. Під час тренінгу ми опанували кілька нових психологічних технік, які допомагають налагодити ефективну комунікацію із клієнтами, а це у нашій роботі найважливіше».

   Нагадаємо, наприкінці 2018 року Тлумацька міська ОТГ була відібрана у конкурсному відборі громад другого раунду відбору Фази Впровадження Напряму з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми «U-LEAD з Європою» щодо створення Центру надання адміністративних послуг у м. Тлумачі (10 штатних одиниць)та двох віддалених робочих місць в с. Бортники та с. Остриня.

 

Координатор проекту

в Тлумацькій міській ОТГ                                                           Василь Гузій

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь