ТОВ «Прикарпатенерготрейд» інформує!
Компанія ТОВ «Прикарпатенерготрейд» дбає про обслуговування клієнтів в умовах карантину. Обслуговування населення під час карантину відбуваються такими доступними каналами комунікації:
- персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/
- телефони та електронні пошти територіальних ЦОКів:
pret.com.ua/service_centers (обирайте свій регіональний центр у списку)
- кол центр: (066) 50 40 200, (067) 50 40 200, (0342) 59 45 50 (понеділок–п’ятниця
з 8:00 до 18:00, субота з 9:00 до 13:00 год, неділя та святкові дні – вихідні);
- інформаційно-консультаційний центр: (0342) 58 64 00, ikc@pret.com.ua
(понеділок - п’ятниця з 9:00 до 15:00, субота, неділя та святкові дні – вихідні);
- Viber-канал: Івано-Франківського ЦОК (050) 010 77 13, Коломийського ЦОК
(050) 431 17 62, Калушського ЦОК (067) 344 61 31.
Найзручніший спосіб контролювати свій особовий рахунок – зареєструватись у персональному кабінеті спохивача – my.pret.com.ua Там можна подати показник лічильника, стежити за історією споживання та розрахунків, отримати рахунок, заплатити за електрику не покидаючи домівок.
Крім того. Подати показник лічильника можна будь-яким способом, що пропонує оператор системи розподілу. Детальніше – на сайті www.pret.com.ua у розділі «Для дому» - «Подати показник».
Розрахуватись за світло можна:
- за номером служби підтримки «ПриватБанку» 3700;
- інтернет-банкінг «Приват24» та Monobank;
- універсальний цифровий гаманець Portmone.com;
- платіжні термінали «ПриватБанку», «Ощадбанку» та ін.
Якщо виникнуть питання стосовно взаємодії з питань електопостачання, завжди готові допомогти – звертайтеся!
З питань комунікації: Устинська Тетяна, тел. 066 225 8219.
З питань розрахунків, технічної взаємодії: Бойчук Василь, тел. 050 434 8918.