A A A K K K
для людей із порушенням зору
Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Звіт за результатами проекту «Секретний агент ОТГ»

Дата: 18.08.2020 08:12
Кількість переглядів: 809

 

Звіт за результатами проекту

«Секретний агент ОТГ»

в рамках якого проводився моніторинг Моніторинг адміністративних послуг ЦНАП та послуг по поводженню з ТПВ

1.Методика моніторингу

Молодіжна рада в Тлумацькій ОТГ протягом травня-червня 2020року реалізувала проект «Секретний агент в ОТГ» за експертної підтримки ГО ?Центр політичних студій» в рамках програми «Децентралізація-це Dobre»,що виконується міжнародною організацією ГлобалКомь?юнітіз (GlobalCommunities) та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку(USAID).

Мета дослідження- залучення молоді до контролю якостіпослуг, що надаються органами місцевого самоврядування та активізаціядіяльності молодіжного консультативно - дорадчого органумолодіжна рада.Для аналізу було вибрано дві послуги що надаються жителям громади, це послугипоповодженню з твердими побутовими відходів та адміністративні послуги що надаються жителям громади у ЦНАПі.

 

Моніторингу центру якості надання адміністративних послуг

Тлумацької міської  ради

В процесі проведення моніторингу була використана  інформація про адміністративні послуги в ЦНАПі Тлумацької ОТГ з інформаційних стендів, особисті спостереження експертів проекту, зібрані протягомособистих візитів молоді до ЦНАПу Тлумацької ОТГ та під час спілкування зпрацівниками, а також за результатами аналізу документів, наданих експертам ЦНАПу Тлумацької ОТГ під час моніторингу. Встановлено, що апарат ЦНАПу Тлумацької ОТГ надає велику кількість адміністративних послуг. Їх перелік складає 98(згодом буде 240)послуг. Проте для інформування населення у міській раді, де раніше знаходився районний Центр надання адміністративних послуг, знаходиться інформація про місце розташування ЦНАПу за новою адресою.

Моніторинг та оцінка адміністративних послуг апарату Тлумацької  ОТГ здійснювалась експертами МР: Ковбас Руслана; Карпик Юлія; Козловський Сергій;Завідовська Уляна; Козак Мар’яна.

Та секретними агентами : Гайда Мирослава;Бойчук Олег та Томюк Сніжана.

Під час Моніторингу експерти опрацювали наступні послуги для моніторингу:

2 Адміністративні послуги:

  • Сектор з питань землеустрою, екології та агропромислового розвитку.

(Видача довідки про наявність або відсутність земельних ділянок різного цільового призначення).

  • Сектор соціального захисту та медичного обслуговування.

( Прийом заяв та документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на

оплату комунальних послуг, придбання газу, твердого та рідкого пічного побутового

палива.

3-тя послуга:

 Отримання довідки про склад сім’ї.

Метод збору первинної інформації – особисте відвідування, особисте інтерв’ю по анкеті за методикою «Секретного агента» та даних  наданих працівниками ЦНАПу Тлумацької ОТГ

Місце опитування: ЦНАП Тлумацької ОТГ

2. Позитивні аспекти:

Підсумки моніторингу свідчать про дотримання значної частини вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Серед позитивних аспектів роботи ЦНАПу Тлумацької ОТГ слід відзначити :

Доступність та відкритість:

Місце розташування ЦНАПу Тлумацької ОТГ обрано вдало та  знаходиться у зручному для громадян місці - в центрі міста зі зручною транспортною розв’язкою у 2-5 хвилин біля автобусної зупинки. Є  можливість паркування власного транспорту. На вході до приміщення розміщена інформаційні вивіски.

ГОДИНИ ПРИЙОМУ ВІДВІДУВАЧІВ

ЦНАПу Тлумацької ОТГ

На сьогодні години прийому встановлені:

8.00 - 17.15

понеділок 

8.00 - 20.00

вівторок 

8.00 - 17.15

середа 

8.00 - 17.15

четвер 

8.00 - 16.00

п’ятниця  

Без перерви на обід 

Субота, неділя - вихідні

 

Будівля ЦНАПу Тлумацької ОТГ має один поверх. Вхід облаштований пандусом та достатньо широкими дверима. В приміщенні при вході є зона очікування.В секторі очікування розташовані інформаційні стенди, якімістять зразки заповнення документів та інформацію щодо отримання певних послуг. Для комфорту  персоналу ЦНАПу Тлумацької ОТГ та відвідувачів, приміщення облаштовано кондиціонером, У приміщенні є вбиральня. Також варто зазначити,що  в приміщенні ЦНАПу Тлумацької ОТГ  присутнє місце для потреб відвідувачів з дітьми(дитячий куточок) Робоче місце працівника ЦНАПу Тлумацької ОТГ орієнтоване на замовника – біля робочого місця є стілець для відвідувачів, є можливість  для розміщення відвідувачем власних документів на місці прийому. В секторі очікування є стільці для відвідувачів. Кабінети приміщення облаштоване всієюнеобхідною оргтехнікою.Консультаційна інформація про послуги переважно надається особисто в або за телефоном. Є можливість консультуванняза допомогою електронної пошти.Особливо варто відзначити оперативність та ефективність комунікації працівників ЦНАПу Тлумацької ОТГ  з питань отримання даних длямоніторингу. На офіційному сайті відсутній перелік адміністративнихпослуг, що значно збільшило б можливість отримати інформацію для населення без відвідування ЦНАПу Тлумацької ОТГ. Адмінпослуги надаються достатньо вчасно. В середньомувідвідувачі очікують своєї черги до 5 хвилин.Встановлено скриньку для висловлення звернень, зауважень іпропозицій щодо якості надання адмінпослуг. Вміст скриньки аналізує секретар ЦНАПу Тлумацької ОТГ. Активність від населенняу поданні пропозицій чи зауважень не висока, про що свідчить дуже мала кількість рекомендацій у скриньці. В приміщеннях прийому відвідувачівзабезпечується конфіденційність.

3. Проблеми

За результатами проведеного моніторингу наша команда побачила дві перепони  в якісному наданні послуг жителям громади:

-відсутність на сайті ОТГ інформації про надання адміністративних послуг,інформації про ці послуги та як їх можна отримати в громаді;

4. Рекомендації

За результатами моніторингу пропонуються такі рекомендації для покращення роботи ЦНАПу Тлумацької ОТГ:

  1. розмістити на сайті громади перелік всіх адміністративних послуг, які надаються в громаді ;
  2. проводити регулярне підвищення  кваліфікації персоналу.

Результати дослідження показали, що респонденти високо оцінюютьякість послуг, що надаються в ЦНАПі Тлумацької ОТГ, зокрема, при оцінюванні за 10-ти бальною шкалою всі характеристики отрималисередні значення в діапазоні від 9 до 10.

 

 

 

 

 

 

Звіт за результатами

моніторингу надання послуг по поводженню з твердими побутовими відходами (ТПВ)

Метод збору первинної інформації – особисте відвідування та інтерв’ю по анкеті за методикою «Секретного агента».

Місце опитування:населені пункти в яких розміщені майданчики для збору та сортування сміття

В результаті  аналізу були проведені спостереження на місцях збору та сортування ТВП(майданчики),інформація від працівників Тлумацького комбінату комунальних підприємств,інформація з сайту,а також через опитування  жителів ОТГ.

Моніторинг та оцінка надання послуг по поводженню з твердими побутовими відходами Тлумацької  ОТГ здійснювалась експертами МР:

Кулинич Владислав;       Рощенюк Владислав;    Партика Віталія;     Криволап Ольга                   та  Круховський Андрій.

Моніторинг сайтy дав можливість отримати інформацію про графіки вивозу сміття з сіл громади, вартість послуги та як  оплатити за вивіз сміття не виходячи з дому. Така ж інформація час від часу публікується на сторінці у Фейсбук. Після спілкування з бухгалтеркою комунального підприємства Павлюк Ганною Євстахіївною,вдалося отримати інформацію, що тільки 40%мешканців  громади уклали договір на вивезення ТПВ.

Після огляду12 майданчиків в 6 населених пунктах громади (Вікняни,Братишів,Королівка,Королівка,Надорожна та Прибилів)для роздільного збору сміття було встановлено,що:

Всі контейнери  розташовані на твердій  основі  та мають накриття,встановлені з  урахуванням  зручності та близькості для максимальної кількості людей.

Щодо можливості користування майданчиками людьми з маломобільних груп, то тут слід зауважити, що практично на всіх майданчиках на яких проводилося спостереження, якщо людина знаходиться на візку, то під’їхати до самого контейнера не має можливості і відповідно щоб викинути своє сміття, такий житель громади мусить його кидати з далекої відстані.

Окремих інформаційних стендів не виявлено, але є  наліпки на сміттєвих баках, дерозміщена інформація стосовно способу сортування сміття. Також у ЦНАП можна отримати інформаційні  буклети «Боротися зі сміттям».

Також  під час моніторингу було проведено опитування у якому взяло участь близько 30 людей.

Результати анкетування показали,що більшість жителів підписали договір про вивіз сміття твердих побутових відходів та сортують їх у різні контейнери, а саме 26 опитаних підписали договір про вивіз сміття, 18 сортують, 8-ро періодично сортують.Також вони ознайомлені з графіком вивезення відходів,знають про те,як потрібно сортувати сміття та підтримання там порядку,збільшення кількості контейнерів для сміття. Серед тих ,хто не сортує сміття ,основними причинами називають те,що сміття ,яке забирають  змішується у машині.

 

Рекомендації щодо поліпшення послуги:

  • Зробити відповідні умови для користування майданчиками меншанням мало мобільної групи;
  • Встановити інформаційні стенди з детальною інструкцією сортування сміття,розмістити таму інформацію на дошках оголошень,розповсюдити по всій  громаді;
  • Збільшити інформування мешканців про важливість сортування сміття на офіційному сайті ОТГ та соціальних мережах.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь