До уваги суб'єктів господарювання - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що проводять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства!
Відповідно до п.9 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587 (із змінами) департамент агропромислового розвитку обласної державної адміністрації до 15 жовтня 2021 року приймає документи від суб'єктів господарювання - юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що проводять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.
Суб'єктам господарювання на безповоротній основі надається компенсація витрат, здійснених у період з 01 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року на: придбання садивного матеріалу; проведення робіт та придбання матеріалів для спорудження шпалер і встановлення систем краплинного зрошення (далі - роботи); закупівлю техніки, механізмів та обладнання для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві.
Крім того, звертаємо увагу на те, що одноразово у 2021 році суб'єкти господарювання можуть отримати компенсацію за період з 2019 по 2020 роки за напрямами та у розмірі, визначеними підпунктами 1 і 2 пункту 4 та пунктом 5 вищезазначеного Порядку.
Для отримання компенсації витрат на садивний матеріал і проведені роботи за зазначений період суб'єктам господарювання необхідно подати пакет документів (підпункт 1 пункту 9 Порядку) в департамент агропромислового розвитку обласної державної адміністрації до 01 вересня або 15 жовтня поточного року.
Документи приймають у департаменті агропромислового розвитку обласної державної адміністрації за адресою: м. Івано-Франківськ вул. Грушевського21, 7 поверх каб.711.
Телефон для довідок: (0342 55-20-57, 55-19-07, 55-22-09)