Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Триває перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку

Дата: 25.10.2021 08:35
Кількість переглядів: 1048

Фото без опису

Виконавчий комітет Тлумацької міської ради доводить до відома мешканців, які перебувають на черзі громадян і потребують поліпшення житлових умов, що у відповідності до п. 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Україні, щороку, в період з 1 жовтня по 31 грудня, проводиться перереєстрація громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку,  в  ході  якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на отримання жилих приміщень.

Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для актуалізації списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.     

Громадяни, які не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку станом на 01.01.2022р. не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.

Виконавчий комітет Тлумацької міської ради звертається до мешканців міста Тлумача, які перебувають в черзі квартирного обліку на поліпшення житлових умов, про обов’язкове оновлення своїх облікових справ у період з 1 жовтня по 31 грудня 2021 року.

Для перевірки облікових даних громадяни подають наступні документи:

- довідку про реєстрацію місця проживання;

- про склад сім’ї або довідку про кількість зареєстрованих осіб;

- довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї (в довідці вказується де, з якого часу, на якій посаді працює особа, чи перебуває на квартирному обліку за місцем роботи);

- довідки з навчального закладу при денній  формі навчання членів сім’ї, які  не навчаються в школі (в довідці вказується на якому курсі навчається, факультет);

- копія свідоцтва про право власності на житло (договору купівлі-продажу,

дарування, спадщини) з зазначенням загальної та жилої площі житлового

приміщення (для громадян, які раніше такі відомості не надавали);

- копія паспорта всіх осіб, які перебувають на квартирному обліку;

- копія ідентифікаційного коду (для громадян, які раніше такий номер не надавали);

- копія свідоцтва про народження на неповнолітніх дітей (які перебувають на

квартирному обліку у складі сім’ї);

- при наявності пільги надати копії відповідних документів.

Для уточнення даних та внесення змін до облікових справ, необхідно звернутися до виконавчого комітету Тлумацької міської ради за адресою: м. Тлумач, вул. І. Макуха,12 (відділ організаційної роботи та документообігу, каб. № 8, перший поверх).

 

ПОЛОЖЕННЯ ПРО КВАРТИРНИЙ ОБЛІК

  

Виконавчий комітет міської ради


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь