Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

У ЯКИЙ СПОСІБ МОЖНА ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ, ПЕРЕРАХУВАННЯ, ПРОДОВЖЕННЯ ТА ЗДІЙСНЕННЯ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ

Дата: 16.01.2023 13:18
Кількість переглядів: 279

Фото без описуЗаява, разом із документами необхідними для призначення, перерахування, продовження та здійснення страхових виплат і соціальних послуг, подається:

– у паперовому вигляді особисто, або через уповноваженого представника, до територіального органу Пенсійного фонду України (сервісний центр);

– в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України з використанням кваліфікованого електронного підпису чи електронної системи BankID, або через Портал Дія. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь