Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

Увага! У період з 1 жовтня по 31 грудня 2023 року проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані

Дата: 29.09.2023 11:13
Кількість переглядів: 353

       Фото без описуВідповідно до пункту 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених Постановою Ради Міністрів Української РСР  від 11.12.1984 року № 470, в період з 1 жовтня по 31 грудня 2023 року проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку виконавчого комітету Тлумацької міської ради, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

       Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для актуалізації списків громадян, які потребують поліпшення житлових умов та будуть сприяти налагоджуванню чіткого і прозорого обліку таких громадян.     

       Громадяни, які не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку станом на 01.01.2024 р. не вважатимуться такими, що потребують покращення житлових умов.

       Виконавчий комітет Тлумацької міської ради звертається до мешканців міста Тлумача, які перебувають в черзі квартирного обліку на поліпшення житлових умов, про обов’язкове оновлення своїх облікових справ у період з 1 жовтня по 31 грудня 2023 року.

       Для перевірки облікових даних громадяни подають наступні документи:

- довідку про реєстрацію місця проживання;

- довідку про кількість зареєстрованих осіб;;

- довідки з місця роботи повнолітніх членів сім’ї (в довідці вказується де, з   

   якого часу, на якій посаді працює особа, чи перебуває на квартирному обліку

   за місцем роботи);

- довідки з навчального закладу при денній  формі навчання членів сім’ї, які  не

      навчаються в школі (в довідці вказується на якому курсі навчається,

      факультет);

- копія свідоцтва про право власності на житло (договору купівлі-продажу,

           дарування, спадщини) з зазначенням загальної та жилої площі житлового

           приміщення (для громадян, які раніше такі відомості не надавали);

- копія паспорта всіх осіб, які перебувають на квартирному обліку;

- копія ідентифікаційного коду (для громадян, які раніше такий номер не

  надавали);

- копія свідоцтва про народження на неповнолітніх дітей (які перебувають на

           квартирному обліку у складі сім’ї);

- при наявності пільги надати копії відповідних документів.

      Для уточнення даних та внесення змін до облікових справ, необхідно звернутися до виконавчого комітету Тлумацької міської ради за адресою: м. Тлумач, вул. І. Макуха,12 (відділ організаційної роботи та документообігу, каб. № 8, перший поверх).

 

 

Виконавчий комітет міської ради

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь