Процес дистанційного навчання
Для багатьох батьків відкритим питанням залишається, наскільки правильно організований процес дистанційного навчання та скільки мають тривати уроки на дистанційці.
У Міністерстві охорони здоровʼя поінформували, що від 9 вересня оновлено обовʼязковий регламент тривалості занять у режимі реального часу в умовах воєнного стану.
Зокрема за цим регламентом тривалість занять для учнів 1-2-х класів – два уроки по 30 хвилин або три – по 20 хвилин.
Для учнів 3-4-х класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 30 хвилин, або чотири – по 20 хвилин.
Для учнів 5-6-х класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 35 хвилин, або чотири – по 25 хвилин, для 7-9-х класів – два уроки по 45 хвилин або три – по 40 хвилин, або чотири – по 30 хвилин, або п’ять – по 25 хвилин, для 10-11-х класів – три уроки по 45 хвилин або чотири – по 35 хвилин, або п’ять – по 30 хвилин, або шість – по 25 хвилин.
Для учнів, які перебувають за кордоном та здобувають освіту у другу зміну, заняття мають починатись не пізніше 16:00, а для учнів 1-4 класів, які перебувають за кордоном, допускається організація занять у другу зміну.
При чому, законодавство надає право самому вчителю вирішувати, як саме проводити заняття – у синхронному (одночасна взаємодія в онлайн-середовищі) чи асинхронному режимі (взаємодія із затримкою в часі з використанням онлайн-платформ):
Педагогічні працівники самостійно визначають режим (синхронний або асинхронний) проведення окремих навчальних занять. При цьому не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі (решта навчального часу організовується в асинхронному режимі)
Контроль за дотримання законодавства в закладі освіти несе керівник закладу.
Фахівець з дослідження факторів
навколишнього середовища санітарно-гігієнічної
лабораторії Івано-Франківського
районного відділу ДУ «Івано-Франківський ОЦКПХ МОЗ»
Оксана ПИВОВАР