22 жовтня – Всесвітній день людей з вадами мовлення
Найбільш часто мовні розлади проявляються в дитячому віці. До важких форм порушення мовлення відносяться деякі види заїкання, дизартрія, алалія. Досить часто люди з порушенням мовлення використовують альтернативні засоби комунікації, щоб заявити про себе, розказати про свої переживання, думки, ідеї. Вчити використовувати альтернативну і додаткову комунікацію (АДК) потрібно з раннього віку. Тоді дитині набагато легше буде спілкуватись з однолітками і дорослими.
Сьогодні фахівець ІРЦ провела інтерактивне засідання команди психолого -педагогічного супроводу 3 класу філії Нижнівського ліцею – с.Олешів на тему: «Альтернативна комунікація для дітей з порушеннями мовлення». Присутні ознайомились з альтернативною і додатковою комунікацією , її видами, методами використання, а також мали можливість вибрати ті види ,які підходять для роботи саме з конкретною дитиною. У практичній частині засідання учасники склали розклад уроків за допомогою карток PECS, показали зображення за допомогою жестів, склали речення, використовуючи мнемотехніку, переказали вірш, викладаючи картинки в певному порядку.
На завершення засідання кожен учасник заходу вибрав для роботи з дитиною оптимальний вид комунікації, поділився своїм досвідом роботи і використовуючи засоби альтернативної комунікації створили плакат підтримки для дитини з порушенням мовлення.
Дякуємо за активну співпрацю та бажаємо успішного використання АДК у подальшій роботі.