22 березня 2025 року – Всесвітній день математики
Напередодні цієї події у КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Тлумацької міської ради було проведено інформаційну кампанію для вчителів математики інклюзивних класів на тему «Дискалькулія. Порушення математичних уявлень у дітей з ООП та методи їх корекції». Метою проведення заходу є привернення уваги до проблем учнів під час вивчення математики. Адже математика – це не тільки числові обчислення, а й основа нашого повсякденного життя.
Число – це набір певних цифр, які постійно фігурують в нашому житті. Починаючи з дати народження і продовжуючи щоденним безперервним потоком інформації: дата в календарі, час на годиннику, гроші в гаманці, номер телефону, ідентифікаційний код, антропометричні дані, паролі, PIN-коди…
Дискалькулія – це порушення, що виражається в нездатності дитини розуміти цифри та математичні поняття. Учасники семінару взяли участь у тренінгу-знайомстві «Важливі числа у моєму житті». Присутні обговорили причини і ознаки дискалькулії, ознайомились із видами даного порушення, взяли участь у моделюванні вправ із застосуванням мультисенсорного підходу, що сприяє кращому засвоєнню математичних знань. Вчитель-дефектолог надала рекомендації , як потрібно працювати за всіма напрямками формування математичних уявлень. Пізнавальною для ознайомлення була інформація про видатних людей, які досягли успіху, незважаючи на наявне порушення.
У практичному модулі педагоги визначили потреби учня з ООП з дискалькулією під час вивчення математики, поділились досвідом щодо адаптації та модифікації навчальних програм. Запрошені отримали інформаційні буклети, ознайомились із застосунками, які допоможуть дітям цікаво вивчати математику. Вчителі інклюзивних класів взяли участь у обговоренні проблем та досягнень у роботі. На закінчення підсумували: усі діти з ООП мають право на навчання та розвиток, тому дискалькулія не повинна бути перешкодою для досягнення успіху.