Тлумацька міська рада
Івано-Франківський район, Івано-Франківська область

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 04-01 Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                             розпорядженням міського голови

                                                                                 Тлумацької міської ради ОТГ

 

                                                                                    від ________________ р. № _____

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКа АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ № 04-01

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно

 

 №

 з/п

Етапи опрацювання звернення про надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи (дію, рішення)

Строки виконання етапів (дії, рішення)

  1.  

РЕЄСТРАЦІЯ (ОФОРМЛЕННЯ) ЗВЕРНЕННЯ СУБ’ЄКТА ЗВЕРНЕННЯ

    1.  

Прийом та перевірка відповідності вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги; надання допомоги суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви (за потреби); формування та реєстрація заяви у базі даних заяв Державного реєстру прав; прийняття документів, що подаються разом із заявою, виготовлення їх електронних копій шляхом сканування (у разі подання документів у паперовій формі) та розміщення їх у Державному реєстрі прав

Адміністратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

1-ий робочий день

    1.  

Формування справи

Адміністратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

1-ий робочий день

  1.  

ОПРАЦЮВАННЯ ЗВЕРНЕННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ (ПОГОДЖЕННЯ) РЕЗУЛЬТАТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ *

    1.  

Розгляд вхідного пакету документів:

- перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, зупинення державної реєстрації прав та у разі необхідності прийняття рішення про зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав, про відновлення про державну реєстрацію прав, про залишення заяви про державну реєстрацію прав без розгляду у зв’язку з її відкликанням, про відмову в задоволенні заяви про відкликання заяви про державну реєстрацію прав, про зупинення державної реєстрації прав, про відмову у зупиненні державної реєстрації прав, про відновлення державної реєстрації прав;

- прийняття рішення про державну реєстрацію прав або відмову у державній реєстрації прав

Державний реєстратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

2-ий-5-ий робочий день

    1.  

Внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та підготовка витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в паперовій чи електронній формі

Державний реєстратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

2-ий-4-ий робочий день

    1.  

Формування вихідного пакета документів

Державний реєстратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

5-ий робочий день

  1.  

ВИДАЧА РЕЗУЛЬТАТУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ТА ЙОГО РЕЄСТРАЦІЯ

    1.  

Повідомлення про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення

Адміністратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

5-ий робочий день

    1.  

Видача суб’єктові звернення вихідного пакета документів

Адміністратор

Відділ надання адміністративних послуг (Центр надання адміністративних послуг Тлумацької міської ради ОТГ)

5-ий робочий день

Загальний строк виконання всіх етапів (строк надання адміністративної послуги)

5 робочих днів

За бажанням суб’єкта звернення та відповідної оплати застосовуються інші скорочені строки надання адміністративної послуги

2 робочі дні; 1 робочий день;

Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги:

1. В адміністративному порядку (до керівника суб’єкта надання адміністративної послуги).

2. В адміністративному порядку (до Міністерства юстиції України або його територіальних органів).

3. В судовому порядку.

 

* Відображено етапи у разі прийняття рішення про надання адміністративної послуги.

У разі прийняття рішення про відмову у наданні адміністративної послуги суб’єкту звернення надається відмова.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь